ПОЛОЖЕННЯ про студентський гуртожиток
ПРАВИЛА внутрішнього розпорядку в студентському гуртожитку
НАКАЗ про встановлення плати за проживання в студентському гуртожитку
На 1 грудня 2019 р. вільні місця у гуртожитку відсутні.
ОТРИМАЙ СЕРТИФІКАТИ ЗНО
З СЕРЕДНІМ БАЛОМ НЕ МЕНШЕ 125
10-16 ЛИПНЯ
ПОДАВАЙ ЕЛЕКТРОННІ ДОКУМЕНТИ ТА ОБИРАЙ:
Ситняк Роман випуск 2002
Спеціальність
ОП “Мова і література (англійська і друга західноєвропейська мова)”
Нью-Йорк, США
Кокоріна Людмила випуск 2006
Спеціальність
ОП “Мова і література (англійська, іспанська)”
Національний музей мистецтв Каталонії, Барселона
Гордієнко Юлія випуск 1991
Спеціальність
ОП “Мова і література (англійська і друга західноєвропейська мова)”
Білий дім, Вашингтон
Після завершення цієї освітньої програми ви зможете працювати:
Освіта | ЗМІ та реклама | Сфера управління | Бізнес |
– Вчитель закладу загальної середньої освіти – Викладач коледжу, ліцею, гімназії, інтернату, технікуму – Викладач закладу професійної освіти – Координатор освітніх проєктів та онлайн-платформ |
– Журналіст – Завідувач відділу – Фахівець пресцентру – Редактор освітніх видань – Коректор |
– Фахівець фондів, спілок, фундацій гуманітарного спрямування – Методист обласних, районних та міських відділів освіти – Секретар-референт |
– Перекладач – Секретар-референт – Копірайтер |
Після завершення освітньої програми «Філологія (англійська і друга західноєвропейська мова)» ви зможете працювати:
Маркетинг | Наука, освіта | Мистецтво, медіа | Адміністративний персонал | ІТ |
– Менеджери з реклами і маркетингу – SMM-менеджери – Копірайтер – Редактор – Менеджер з комунікацій – PR – Контент-менеджер |
– Викладач – Копірайтер – Методист – Перекладач – Письменник |
– Копірайтер – Редактор – Прес-секретар – Журналіст – Інформаційний продюсер – Сценарист – Коректор – Контент-менеджер |
– Асистент ген директора – Спеціаліст з діловодства – Спеціаліст з документообігу – Секретар-перекладач |
– Копірайтер – Скриптрайтер – Контент-рисерчер – Редактор сайтів |
Після завершення цієї освітньої програми ви зможете працювати:
Освіта | ЗМІ та реклама | Сфера управління | Бізнес |
– Вчитель закладу загальної середньої освіти – Викладач коледжу, ліцею, гімназії, інтернату, технікуму – Викладач закладу професійної освіти – Координатор освітніх проєктів та онлайн-платформ |
– Журналіст – Завідувач відділу – Фахівець пресцентру – Редактор освітніх видань – Коректор |
– Фахівець фондів, спілок, фундацій гуманітарного спрямування – Методист обласних, районних та міських відділів освіти – Секретар-референт |
– Перекладач – Секретар-референт – Копірайтер |
Після завершення цієї освітньої програми ви зможете працювати:
Освіта | ЗМІ та реклама | Сфера управління | Бізнес |
– Вчитель закладу загальної середньої освіти – Викладач коледжу, ліцею, гімназії, інтернату, технікуму – Викладач закладу професійної освіти – Координатор освітніх проєктів та онлайн-платформ |
– Журналіст – Завідувач відділу – Фахівець пресцентру – Редактор освітніх видань – Коректор |
– Фахівець фондів, спілок, фундацій гуманітарного спрямування – Методист обласних, районних та міських відділів освіти – Секретар-референт |
– Перекладач – Секретар-референт – Копірайтер |
Сферами професійної діяльності випускників, які засвоїли освітньо-професійну програму Середня освіта (Українська мова і література). Психологія), є заклади загальної средньої освіти, заклади вищої освіти І-IV рівнів акредитації, установи підвищення кваліфікації та перепідготовки фахівців, органи управління освітою різного типу, інформаційно-аналітичні та консультативні освітні центри, друковані та електронні засоби масової інформації.
Особа, яка здобула освітній ступінь за предметною спеціальністю 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) та спеціальністю 053 Психологія, може займати первинні посади відповідно до професійних назв робіт, а саме:
вчитель закладу загальної середньої освіти;
викладач професійного навчально-виховного закладу;
методист;
методист заочних шкіл і відділень;
викладач професійного навчально-виховного закладу;
директор навчально-виховного закладу (середньої загальноосвітньої школи, спеціалізованої школи, гімназії, інтернату і т.ін.);
психолог / практичний психолог;
консультант;
викладач професійного навчально-виховного закладу;
консультант психолого-медико-педагогічної комісії;
молодший науковий співробітник (психологія) / науковий співробітник (психологія) / науковий співробітник-консультант (психологія);
менеджер (управитель) з організації консультативних послуг;
відповідальний секретар редакції;
інспектор-методист у галузі української філології;
науковий співробітник, філолог, лінгвіст;
редактор видавництва;
коректор
Я Тетяна Ткаченко, випускниця Горлівського інституту іноземних мов 2018 року. Навчалася за освітньо-професійною програмою ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ. За першим фахом – інженер-механік автомобільного транспорту (ДонДТУ). Навчання в ІнЯзі надало мені наснаги та забезпечило можливості допомагати дітям, подружжям, підліткам та дорослим досягати взаємопорозуміння та гармонії в житті. Маю власний кабінет та веду приватну психологічну практику в Бахмуті. Мій вступ до ГІІМ був свідомим та бажаним. Всі мрії та очікування здійснились: я розвиваю свій бізнес, рухаюсь далі у напрямку професійного вдосконалення. Щиро вдячна Горлівському ІнЯзу, що допоміг мені зробити перші кроки на захоплючому шляху практичної психології!
=================================================================================
Маючи за плечима 25 років служби в Збройних Силах після отримання освіти в середньому військовому училищі, до усвідомлення необхідності здобути вищу освіту я прийшов зненацька, в 57 років, – не зміг всидіти вдома, коли поруч з твоїм рідним містом йдуть бойові дії, а ти половину життя віддав на те, щоб вчитися і навчати захищати свою Батьківщину. Посада головного старшини механізованої бригади передбачала фахівця з вищою освітою. Чому я обрав кваліфікацію психолога? Тому що психологія дає багато відповідей на ті питання, які нам перед нами ставить життя, і особливо в екстремальних ситуаціях бойових дій. Звичайно, крім навчального матеріалу, в нашому інституті я самостійно опановував і сучасну військову психологію, що дало свої позитивні наслідки. Закінчення бакалавріату припало на досягнення мною граничного віку проходження військової служби. До магістратури я вступив вже цивільною людиною. Вчитися ніколи не пізно. Перед отриманням диплома про другий рівень вищої освіти мене запросили на посаду психолога у відділення морально-психологічного забезпечення управління військової частини, де я раніше проходив службу. Практичні навички, отримані в Горлівському інституті іноземних мов, використовую на практиці в своїй повсякденній діяльності. Я дуже вдячний викладачам, доцентам та професорам навчального закладу, за їх вимогливість, досконале викладання навчального матеріалу і їхню самовіддану працю (передусім кафедр психології та вітчизняної та зарубіжної історії). Запрошую вступати до нашого інституту і отримувати якісну та сучасну освіту!
=================================================================================
Хочу подякувати всім викладачам за фахові знання та професійні компетенції, які я отримала. Всім, хто вирішує питання, де саме здобути вищу освіту, раджу вступати до ГІІМ!»
Успішне навчання за програмою «Практична психологія» дозволить Вам обрати роботу з широкого кола актуальних професій:
Сферами професійної діяльності випускників, які засвоїли освітньо-професійну програму «Середня освіта (Історія). Психологія» підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальностей 014.03 Середня освіта (Історія), 053 Психологія, є навчальні заклади базової, повної середньої освіти, установи середньої професійної освіти, установи підвищення кваліфікації та перепідготовки фахівців, заклади вищої освіти, органи управління освітою різного типу, інформаційно-аналітичні та консультативні освітні центри
Особа, яка здобула ступінь вищої освіти за спеціальностями 014.03 Середня освіта (Історія), 053 Психологія, може займати первинні посади відповідно до професійних назв робіт, а саме:
Викладач вищого навчального закладу;
Викладач професійного навчально-виховного закладу;
Вчитель загальноосвітнього навчального закладу;
Вчитель середнього навчально-виховного закладу;
Асистент вчителя;
Лектор;
Методист;
Методист позашкільного закладу освіти;
Викладач (методи навчання)
Психолог
Сферами професійної діяльності випускників, які засвоїли освітньо-професійну програму «Середня освіта (Історія, англійська мова і література)» підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальностей 014 Середня освіта (Історія, Англійська мова і література), є навчальні заклади базової, повної середньої освіти, установи середньої професійної освіти, установи підвищення кваліфікації та перепідготовки фахівців, заклади вищої освіти, органи управління освітою різного типу, інформаційно-аналітичні та консультативні освітні центри
Особа, яка здобула ступінь вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Історія, Англійська мова і література), може займати первинні посади відповідно до професійних назв робіт, а саме:
Викладач вищого навчального закладу;
Викладач професійного навчально-виховного закладу;
Вчитель загальноосвітнього навчального закладу;
Вчитель середнього навчально-виховного закладу;
Асистент вчителя;
Лектор;
Методист;
Методист позашкільного закладу освіти;
Викладач (методи навчання)
Працевлаштування за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія»
– вчителі середніх навчально-виховних закладів;
– викладачі середніх навчальних закладів;
– викладачі університетів та вищих навчальних закладів;
– вчителі спеціалізованих навчальних закладів;
– професіонали в галузі навчання;
– професіонали в галузі методів навчання;
– інспектори навчальних закладів;
– педагог-організатор;
– фахівці в галузі освіти;
– лаборант (освіта), вожатий, вихователь, асистент вчителя;
– консультант психолого-медико-педагогічної комісії;
– консультант;
– психолог / практичний психолог,
і безліч сучасних цікавих професій: репетитор, перекладач, гід, копірайтер, фрилансер, видавець, редактор, керівник приватного навчального закладу, бортпровідник, HR-менеджер, бізнес-тренер, сімейний психолог тощо.
Сферами професійної діяльності випускників, які засвоїли освітньо-професійну програму «Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова і література)» підготовки здобувачів зі спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література), є навчальні заклади базової, повної середньої освіти, установи середньої професійної освіти, установи підвищення кваліфікації та перепідготовки фахівців, заклади вищої освіти, органи управління освітою різного типу, інформаційно-аналітичні та консультативні освітні центри
Особа, яка здобула ступінь вищої освіти за предметними спеціальностями 014. 01 Середня освіта (Українська мова і література), 014.021 Англійська мова і література, може займати первинні посади відповідно до професійних назв робіт, а саме:
вчитель закладу загальної середньої освіти;
викладач професійного навчально-виховного закладу;
методист;
методист заочних шкіл і відділень;
викладач професійного навчально-виховного закладу;
директор навчально-виховного закладу (середньої загальноосвітньої школи, спеціалізованої школи, гімназії, інтернату і т.ін.);
викладач професійного навчально-виховного закладу;
відповідальний секретар редакції;
інспектор-методист у галузі української та германської філології;
науковий співробітник, філолог, лінгвіст;
редактор видавництва;
коректор.
Після завершення цієї освітньої програми ви зможете працювати:
Переклад і перекладознавство | Освіта і ЗМІ | Сфера управління |
– Фахівець з усного та письмового громадсько-політичного перекладу – Спеціаліст з усного та письмового науково-технічного перекладу (в різних галузях) – Фахівець з комерційно-ділового усного та письмового перекладу – Перекладач юридичних та нормативно-правових текстів і промов – Військовий перекладач – Перекладач художніх текстів – Фахівець з аудіовізуального перекладу (зокрема кіноперекладу) – Гід-перекладач – Перекладач сайтів та локалізатор ІТ-продукції – Перекладознавець (автор наукових публікацій, презентацій, програм, проєктів з питань перекладу) – Науковий співробітник |
– Перекладач, розробник, консультант, координатор міжнародних освітніх проєктів – Вчитель закладу загальної середньої освіти – Викладач закладу професійної освіти – Філолог, лінгвіст – Диктор – Методист, консультант – Укладач текстів, друкар – Коректор – Редактор – Журналіст, оглядач – Копірайтер – Розробник та перекладач текстів для інтернет-сайтів – Фахівець прес-центру – Секретар-референт – Завідувач відділу – Працівник бібліотеки |
– Перекладач урядових сайтів та промов державних діячів – Філолог-консультант в міжнародних організаціях та їхніх представництвах в Україні – Керівник міжнародних проєктів та відділів на підприємствах, в установах і організаціях різних форм власності – Методист обласних, районних та міських відділів освіти – Секретар-референт та експерт з мовних питань в органах державної влади, центральних і місцевих органах виконавчої влади – Філолог-консультант з питань діловодства в органах місцевого самоврядування – Експерт з мовних питань у структурах недержавних суб’єктів громадянського суспільства та громадських організацій |
Доброго дня! Мене звуть Федоренко Руслан.
У 2015 році закінчив навчання у Горлівському інституті іноземних мов, спеціальність «Англійська мова і зарубіжна література».
Наразі працюю репетитором англійської мови онлайн.
Знання англійської мови відкрили для мене нові перспективи та можливості – улюблена справа, гідний заробіток, подорожування світом…
Набуті професійні навички педагогічно-психологічної взаємодії допомагають досягати максимального успіху у спілкуванні з різними людьми, особливо у викладацькій діяльності.
Із задоволенням згадую роки навчання: висококваліфіковані викладачі, які доброзичливо ставляться до слухачів, гідний рівень знань, сучасні аудиторії, що оснащені новітнім устаткуванням.
Дякую Вам, шановні викладачі, за терпіння і розуміння! За неперевершене натхнення в цьому шаленому квесті за новими знаннями!
Вітаю!
Я – Максимович Ірина, випускниця ГІІМ 2014 року, спеціальність «Англійська мова, російська мова та зарубіжна література».
Протягом 7-ми років працюю викладачем англійської мови у приватному центрі вивчення іноземних мов «Лідер» (м. Дружківка, Донецька область).
У 2019 навчальному році близько десяти моїх учнів підготувались і успішно склали міжнародні іспити YLE та PET, чим я дуже пишаюсь!
Сама успішно склала міжнародний іспит ТКТ у 2018 році. Пройшла достатньо багато освітніх курсів для викладачів англійської мови, намагаюсь постійно розвиватися!
А вже у вересні 2020 року відкрила свій власний центр розвитку особистості «maxІ centre», де особисто викладаю англійську для всіх вікових категорій.
Наразі у своєму центрі викладаю особисто, але є багато цілей і ідей, планів і побажань! Тож, незабаром ми виростемо і наш центр стане великим! Требі тільки трошки часу!
Своєю професією пишаюся і тішуся!
Завжди вдячна усім викладачам за знання та любов до професії!
![]() 2010 рік випуску перекладацького факультету (ОПП Філологія. Переклад; освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра). Головний фахівець Служби корпоративного секретаря, за суміщенням – на посаді Секретаря Комітету з питань охорони праці, довкілля, безпеки та запасів Наглядової ради в державній компанії НАК «Нафтогаз Україна». |
![]() 2009 рік випуску перекладацького факультету (ОПП Філологія. Переклад; освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста). Працює начальником комерційного відділу у східному регіоні в компанії Lidea з виробництва та реалізації польового насіння. |
![]() |
|
|
|
|
ОТРИМАЙ СЕРТИФІКАТИ ЗНО
З СЕРЕДНІМ БАЛОМ НЕ МЕНШЕ 125
10-16 ЛИПНЯ
ПОДАВАЙ ЕЛЕКТРОННІ ДОКУМЕНТИ ТА ОБИРАЙ:
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ОТРИМАЙ СЕРТИФІКАТИ ЗНО
З СЕРЕДНІМ БАЛОМ НЕ МЕНШЕ 125
10-16 ЛИПНЯ
ПОДАВАЙ ЕЛЕКТРОННІ ДОКУМЕНТИ ТА ОБИРАЙ:
ОТРИМАЙ СЕРТИФІКАТИ ЗНО
З СЕРЕДНІМ БАЛОМ НЕ МЕНШЕ 125
10-16 ЛИПНЯ
ПОДАВАЙ ЕЛЕКТРОННІ ДОКУМЕНТИ ТА ОБИРАЙ:
ОТРИМАЙ СЕРТИФІКАТИ ЗНО
З СЕРЕДНІМ БАЛОМ НЕ МЕНШЕ 125
10-16 ЛИПНЯ
ПОДАВАЙ ЕЛЕКТРОННІ ДОКУМЕНТИ ТА ОБИРАЙ:
ОТРИМАЙ СЕРТИФІКАТИ ЗНО
З СЕРЕДНІМ БАЛОМ НЕ МЕНШЕ 125
10-16 ЛИПНЯ
ПОДАВАЙ ЕЛЕКТРОННІ ДОКУМЕНТИ ТА ОБИРАЙ:
Фабрична Катерина випуск 2017
Спеціальність
ОП “Філологія (англійська і іспанська мови)”
Бундестаг, Берлін, Німеччина
Марченко Катерина, випуск 2012 року
Спеціальність
ОП “Філологія (англійська і друга західноєвропейська мова)”
Кіото, Японія
Алікс Людмила випуск 2007 року
Спеціальність
ОП “Мова і література (англійська і друга західноєвропейська мова)
Париж, Франція
Будигай Аліна випуск 2017
Спеціальність
ОП “Мова і література (французька, англійська))”
Нотр-Дам, Париж, Франция
Потреба Надія випуск 1990
Спеціальність
ОП “Мова і література (французька, німецька)”
Париж, Франція
Волошко Людмила випуск 2018 Спеціальність
ОП “Мова і література(французька, англійська)”
Берлін
Переклад Ярослава випуск 2018
Спеціальність
ОП “Філологія Германськiмови та лiтератури (англійська, німецька (переклад включно))”
Франкфурт-на- Майне, Німеччина
Потреба Марія випуск 2017
Спеціальність
ОП “Мова і література (німецька, англійська) ”
Люцерн Швейцарія
Мосієць Олена директор школи Мирноград