Program or initiative Reference Title of the project Beneficiary organization,

project value

Duration
Erasmus+ KA2 –

Capacity Building in the field of Higher Education

Розвиток потенціалу вищої освіти

610427-EE-2019-EPPKA2-CBHE-JP MultiEd

Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration

«Розвиток потенціалу підготовки вчителів іноземних мов як шлях до багатомовної освіти та європейської інтеграції в Україні»

Consortium of European and Ukrainian Universities

900 000 €

HIfFL

62226 €

15.11.19

14.11.22

Інституційний координатор проєкту від ГІІМ, голова робочої групи –Шкуропат М. Ю., відповідальна за міжнародне співробітництво;

Фінансовий адміністратор – Світлакова І. В., в.о.голов. бухгалтера;

Менеджер проєкту – Марченко Т. М., заступник директора з науково-педагогічної та навчально-методичної роботи, професор

Виконавці проєкту:

Архіпова І. М.– доцент кафедри германських мов;

Андрущенко В. О.– завідувачка кафедри англійської філології та перекладу;

Концур В. В. – доцент кафедри вітчизняної та зарубіжної історії;
Кокоріна Л. В. – завідувачка кафедри педагогіки та методики викладання;

Корольова О.Ю. – старший викладач каф. англійської філології та перекладу.

Пожидаєва Н.П. – доцент кафедри германських мов;

Ситняк Р. М. – завідувач кафедри германських мов;

Ясинецька О. А. – доцент кафедри англійської філології та перекладу.

Асистенти проєкту:

Бакутіна П. В. – викладач  кафедри англійської філології та перекладу.
Потапцева Д. О. – викладач кафедри германських мов;
Сохацька Г.А. –  викладач кафедри германських мов.

Технічний асистент:

Гладких С. М., провідний інженер-електронік.

Загальна інформація

Erasmus+ Capacity Building Projects in the Field of Higher Education with Ukrainian Partners

Проекти програми ЄС Еразмус+ у сфері вищої освіти за участі вищих навчальних закладів з України

2019 Calls for Proposals Projects/ Проекти конкурсу 2019 р.

 Project logo

  

 Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration
Project acronym: MultiEd
  Priority Higher Education, Teacher Training, Internationalization
Project duration: 15 November 2019 – 14 November2022
EU funding instrument: European Neighbourhood Instrument (Erasmus+:КА2 CBHE)
Erasmus+ (CBHE) grant  amount: 900099
Target groups: university students, school teachers
Grant holder: Tartu University

 

Coordinator and General Manager:Kristjan Klauks
Partnership:

§  Heidelberg University, Germany

§  Aston University, UK

§  Interlink Academy, Germany (NGO)

§  Zaporizhzhia National University, Ukraine

§  Mykolaiv National University, Ukraine

§  Cherkasy National University, Ukraine

§  Poltava National Pedagogical University, Ukraine

§  Karazin Kharkiv National University, Ukraine

§  Horlivka Institute of Foreign Languages, Ukraine

§  Ternopil Volodymur Hnatiuk National Pedagogical University, Ukraine

§  Ivano-Frankivsk National University, Ukraine

§  Ministry of Education of Ukraine, Ukraine

§  Teacher Association “TESOL-Ukraine”, Ukraine (NHO)

Projectgoalsandobjectives: 

The project’s goals are:

1. Curriculum of Teacher of Foreign Languages development.

2. Education of in-service teachers (both school and university teachers, academic staff).

3. Internationalization of education through launching CLIL-based courses and developing multilingual education strategies for UA HEIs and National Recommendations on Multilingual Higher Education.

 

The project’s objectives are:

1. to train academic and professional staff teams;

2. to review and audit all current curricula in the field of Education (BA and MA of TFLs);

3. to update on average 14 courses for BA and MA of;

4. to deliver and evaluate courses (both new and updated through CLIL approach);

5. to launch, pilot and introduce on a regular basis the revised curricula;

6. to train academic and professional staff on e-course development;

7. to develop, deliver and evaluate e-course “CLIL Methodology” for target groups;

8. to survey public opinion on “Multilingual education in Ukraine;

9. to embed the ideas of life-long learning and blended education with academic and professional staff;

10. to design and deliver seminars on new pedagogical approaches, CLIL & ELT (English Language Teaching) methods, career-relevant general skills development for target groups.

Activities:

  • Curricula development and update
  • CLIL methodology and CLIL-based courses introduction
  • Launch of new courses
  • Seminars for in-service teachers
  • Development of multilingual strategies for universities
Expected results:

  1. Updated curricula are introduced
  2. New courses are launched
  3. Multilingual educational strategies are developed
  4. National Recommendations on Multilingual Higher Education developed
  5. Skiles of in-service teachers are upgraded
Project coordinator in Ukraine:
Zaporizhzhia National University, znu.edu.ua

+38 (061) 228-75-08

Responsible person: OLEKSANDRA GOLOVKO, Associate Professor of English Translation Department

Contact: +380664303234, alesia.golovko@gmail.com

Partners from Ukraine:
V.O.Sukhomlynskyi National University of Mykolaiv, mdu.edu.ua

+38(0512)37-88-38
Responsible person: TETYANA MYRONENKO, Head of English Language and Literature Department
Contakt: +380673916130, tetmir@gmail.com

 

Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, pnu.edu.ua

+380342531574

Responsible person: NATALIIA GOSHYLYK,

Associate Professor of the English Philology Department

Contact: +380668567909, ngoshylyk@gmail.com

 

Poltava V. G. Korolenko National Pedagogical University, pnpu.edu.ua

+38 (053) 256-23-13

Responsible person: IRYNA KOHUT, Head of the Department of Innovation and International Relation

Contact: +380958870205, irynakohut15@gmail.com

 

Non-Governmental Organization «Association of Teachers of English» TESOL-Ukraine»,  www.tesol-ukraine.com

+38 (050) 109-46-53

Responsible person: MARYNA TSEHELSKA, Vice-President

Contact: +380674930983, mtsehelska4@yahoo.com

 

Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University; www. tnpu.edu.ua

tel.: +380352436024, fax: +380352436055

Responsible person: Lyubov STRUHANETS, Dr (Hab) in Philology, Professor of the Department of the Ukrainian Language and Methods of Teaching

Contacts: tel.: +380989878266, e-mail: lyubovstruhanets@yahoo.com

Horlivka Institute for Foreign Languages of State Higher Education Institution «Donbas State Pedagogical University»,   giim@forlan.org.ua

+38 (06274) 2-25-37

Responsible person: MARYNA SHKUROPAT, Associate Professor of English Philology and Translation Department

Contact: +380504716586, marysh911@gmail.com

 

Cherkasy National University, cdu.edu.ua

+38(0472) 37 35 71

Responsible person: OLENA RADCHENKO, Associate Professor of the Chair of Conversational English

Contact:   +380672437840radelena2009@gmail.com

 

 

 
Project web-site:
 
       

 

 

Лого проекту

 

 

 

 

Назва проекту

Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови на  шляху України до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції

Коротка назва проекту: MultiEd
  ПріоритетВища освіта, підготовка учителів, інтернаціоналізація
Тривалість проекту: 15 листопада 2019 – 14 листопада 2022
Програма фінансування ЄС:  Європейський інструмент сусідства (Erasmus+:КА2 CBHE)
Сума гранту програми Еразмус+ (CBHE): 900099
Цільова група:студенти університетів, шкільні учителі
Отримувач гранту: Тартуський університет (Естонія)

 

Координатор: Крістіан Клаукс

 

Партнерство:

§  Гейдельберзький педагогічний університет (Німеччина),

§  Астонський університет (Британія),

§  Інтерлінк Академія (НУО, Німеччина),

§   Запорізький національний університет,

§  Миколаївський національний університет,

§  Черкаський національний університет,

§  Полтавський національний педагогічний університет,

§  Харківський національний університет,

§  Горлівський інститут іноземних мов,

§  Тернопільський національний педагогічний університет,

§  Івано-Франківський національний університет,

§  Міністерство Освіти та науки України,

Всеукраїнська асоціація учителів англійської мови «TESOL – Ukraine» (НУО).

Мета та завдання проекту:

Цілі проекту:

1. Оновлення навчальної програми розвитку вчителя іноземних мов.

2. Навчання викладачів (як шкіл, так і університетів).

3. Інтернаціоналізація освіти через запуск курсів на базі CLIL та розробка стратегій багатомовної освіти для ВНЗ та Національних рекомендацій щодо багатомовної вищої освіти.

Завданнями проекту є:

1. підвищити кваліфікацію викладачів університетів;

2. переглянути та перевірити поточні навчальні програми в галузі освіти (BA та MA учителів іноземних мов);

3. оновити в середньому 14 курсів для бакалаврату та магістратури;

4. впроваджувати та оцінювати курси (як нові, так і оновлені через підхід CLIL);

5. пілотувати переглянуті навчальні програми;

6. підвищити кваліфікацію кадрів щодо розробки електронних курсів;

7. розробити та впровадити електронний курс «Методика CLIL» для цільових груп;

8. дослідити громадську думку на тему «Багатомовна освіта в Україні;

9. поширювати ідеї навчання протягом усього життя для учителів та викладачів;

10. розробити та провести семінари з нових педагогічних підходів, методів CLIL & ELTб розвитку загальних навичок для цільових груп.

Напрями діяльності за проектом:

  • Розробка та оновлення навчальних програм
  • Методологія CLIL та впровадження курсів на базі CLIL
  • Запуск нових курсів
  • Семінари для викладачів та вчителів
  • Розробка багатомовних стратегій для університетів
  1. I. Вводяться оновлені навчальні програми
  2. II. Запускаються нові курси
  3. ІІІ. Розроблені стратегіїбагатомовної освіти
  4. IV. Розроблені національні рекомендації щодо багатомовної вищої освіти
  5. V. Підвищення кваліфікації вчителів
Координатор проекту від України:
Запорізький національний університет, znu.edu.ua

+38 (061) 228-75-08

Відповідальний: ОЛЕКСАНДРА ГОЛОВКО, доцент кафедри теорії та практики перекладу з англійської мови

Контакти: +380664303234, alesia.golovko@gmail.com

Партнери з України:
Миколаївький національний університет імені В.О.Сухомлинського. mdu,edu,ua

+38(0512)37-88-38
Відповідальний: ТЕТЯНА МИРОНЕНКО, завідувач кафедри англійської мови і літератури
Контакти: +380673916130,
 tetmir@gmail.com

 

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

pnu.edu.ua

+380342531574

Відповідальний: Наталія Гошилик, доцент кафедри англійської філології

Контакти: +380668567909

 ngoshylyk@gmail.com

 

Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, pnpu.edu.ua

+38 (053) 256-23-13

Відповідальна: ІРИНА КОГУТ, начальник відділу інноваційної діяльності та міжнародних зв’язків

Контакти: +380958870205, irynakohut15@gmail.com

 

Громадськаорганізація «Асоціаціявикладачіванглійськоїмови «ТІСОЛ-Україна»,  www.tesolukraine.com

+38 (050) 109-46-53

Відповідальний: МАРИНА ЦЕГЕЛЬСЬКА, віце-президент

Контакти: +380674930983, mtsehelska4@yahoo.com

 

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка; www. tnpu.edu.ua

тел.: +380352436024; факс:+380352436055

Відповідальна особа:Любов СТРУГАНЕЦЬ

д.філол.н., професор кафедри української мови та методики її навчання

Контакти: тел.: +380989878266

e-адреса: lyubovstruhanets@yahoo.com

Горлівський інститут іноземних мов державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет», giim@forlan.org.ua

 

+38 (06274) 2-25-37

ВідповідальнийМАРИНА ШКУРОПАТдоцент кафедри англійської філології та перекладу

Контакти: +380504716586, marysh911@gmail.com

 

Черкаський національний університет, cdu.edu.ua

+38(0472) 37 35 71  

ВідповідальнийОЛЕНА РАДЧЕНКОдоцент кафедри практики англійської мови

Контакти: +380672437840  radelena2009@gmail.com   

 

 
Сайт проекту:
       


Події

ПРОЕКТ
MultiEd «Розвиток потенціалу підготовки вчителів іноземних мов як шлях до багатомовної освіти та європейської інтеграції в Україні»

==================================================================================================================================

Вебінари з методології CLIL

З 22 по 26 червня вісім представників команди проєкту MultiEd проходили другий етап курсу «Методологія CLIL» – он-лайн семінари в рамках дії проєкту (WP 3 CLIL methodology).

Проходження цього курсу є невід’ємною складовою підвищення кваліфікації викладачів і покликане стати запорукою опанування ними сучасних європейських методик викладання іноземної мови через застосування міждисциплінарного підходу. Водночас, саме цей курс забезпечить виконання головних завдань проєкту – запровадження 8 нових та оновлення 10 наявних курсів навчальних програм з англійської мови з урахуванням контентно-інтегрованого підходу, що, у свою чергу, сприятиме інтернаціоналізації української освіти.

За відгуками учасників, «цей курс допоміг краще усвідомити власний досвід роботи за цією методикою і вибудувати власну стратегію на майбутнє в межах нашого проєкту» (доц. Л. В. Кокоріна); «отримати унікальний міжнародний досвід викладання англійської мови» (доц. Р. М. Ситняк), «вивчити можливості та оцінити практичні  результати навчання іноземної мови через контент немовних дисциплін» (доц. М. Ю. Шкуропат); розглянути прийоми використання предметно-мовного інтегрованого навчання, ознайомитися з прикладами практичного застосування технології CLIL у процесі викладання англійської мови (доц. І. М. Архіпова).

Учасники семінарів, на переконання доц. В. О. Андрущенко, змогли пересвідчитися у наступних перевагах CLIL підходу: 1) по-перше, увага учнів (студентів) фокусується на предметах і вони забувають, що вчать англійську мову; при цьому англійська добре засвоюється; 2) з CLIL тренуються усі аспекти вивчення мови (аудіювання, читання, говоріння, письмо), оскільки пропонуються різні інформативні матеріали (тексти, аудіо, відео тощо); 3) по-третє, заняття дуже підвищують мотивацію до вивчення англійської мови в учнів (студентів), оскільки вони самі усвідомлюють необхідність знання англійської мови для кращого розуміння предмета, що вивчається; 4) учні (студенти) на місці застосовують здобуті знання, а отже, практика відбувається постійно, а не залишається у вигляді можливості застосування знань колись у майбутньому; 5) нарощується вагома база англійських академічних термінів, яка стане у нагоді тим, хто збирається здобувати освіту за кордоном; 6) CLIL допомагає учням (студентам) перелаштуватися на сприйняття інформації, висловлення та аргументацію власних думок англійською мовою; 7) таке інтегроване навчання надає глибші знання з дисциплін, що викладаються англійською мовою, оскільки вони стають привабливими та цікавими для учнів (студентів), що дозволяє останнім відкрити їх з інших сторін.

Головне, на чому наголошували тренери з європейських університетів Сью Гартон, Елізабет Виландер і Урве Айя, Ута Римарчик та Стефані Вітцігман, яким учасники семінарів є дуже вдячними за відданість ідеї проєкту, професіоналізм і терпіння, що на відміну від навчання мови, де головною є філологічна складова, під час застосування CLIL підходу необхідно змістити увагу в бік вивчення змісту немовної дисципліни та забезпечити збалансований підхід до викладання інших дисциплін засобами англійської мови.

Сподіваємося, ніщо не стане на заваді запланованим на осінь очним зустрічам на завершальному етапі курсу з CLIL методології.

================================================================================================================================

Семінар з розробки навчальних програм

З 19 травня по 16 червня робоча група у складі доц. Л. В. Кокоріної, доц. Н. П. Пожидаєвої та доц. О. А. Ясинецької взяла участь у п’яти щотижневих вебінарах на платформі  MOODLE Тартуського університету серед 32 учасників з інших українських та закордонних університетів-партнерів. Презентації, обговорення, практичні завдання та відгуки про виконану роботу забезпечувалися представниками таких освітніх закладів, як: Тартуський університет (Естонія), Астонський університет (Велика Британія), Гейдельберзький педагогічний університет (Німеччина).

Тематика вебінарів і домашніх завдань охоплювала загальні принципи й стандарти навчальних програм, послідовність розробки навчальних планів, залучення зацікавлених сторін (стейкхолдерів) до управління якістю та її забезпечення при розробці й реалізації освітніх програм, типи оцінювання та підходи в навчанні, а також види й завдання педагогічної практики в процесі підготовки вчителів.

Організатори й викладачі «Семінару з розробки навчальних програм», яким ми вдячні за цікаві, змістовні, корисні, ефективні вебінари, надали власне апробоване бачення принципів і складових розробки й реалізації навчальних планів, поділилися досвідом, створили умови для змістовних диспутів, забезпечили плідну співпрацю, зокрема в командній роботі, своєрідним чином запрограмували учасників на успіх та ефективність результатів у досягненні цілей проекту «Підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов як шлях до багатомовної освіти та євроінтеграції (MultiEd)».

===================================================================================================================

Превентивний моніторинг

15 червня 2020 відбувся превентивний онлайн-моніторинг проєкту MultiEd.

Моніторинг здійснювали керівник Національного Еразмус офісу в Україні Світлана Шитікова та менеджер з моніторингу Іванна Атаманчук. Координатор проєкту в ГІІМ, Шкуропат М. Ю., підготувала до моніторингу звіт про виконану роботу за період дії проєкту.

Разом з проректорами з наукової та навчальної роботи університетів-партнерів в першій сесії моніторингу взяла участь директор ГІІМ доц. Бєліцька Є. М. Вона підкреслила важливість участі ГІІМ у проєкті, наголосила на тому, що цей проєкт якнайкраще вписується в стратегію розвитку інституту, та запевнила у всебічній підтримці адміністрації інституту дій, запланованих в рамках проєкту.

Із загальним звітом за всіма робочими пакетами виступила менеджер та координатор проєкту Олександра Головко. Зокрема, вона ознайомила присутніх з виконанням річного робочого плану, інноваціями та змінами, внесеними у зв’язку з карантинними обмеженнями.

На цей момент проєкт пройшов успішний моніторинг. Від моніторингової комісії прозвучали наступні побажання до членів консорціуму:

  • забезпечити належну якість та сталість результатів проєкту;
  • поширювати знання та навички, отримані під час проєкту серед колег та інших стейкхолдерів через науково-методичні семінари, тренінги, конференції тощо.
  • висвітлювати результати діяльності проєкту (зокрема проведеного опитування з багатомовної освіти) у наукових публікаціях;
  • звернути увагу виконавців проєкту на досягнення якісних результатів та проведення поточного контролю якості протягом проєкту;
  • приділяти особливу увагу поширенню інформації про проєкт та його проміжні результати серед усіх можливих стейкхолдерів (внутрішніх та зовнішніх);
  • ураховувати можливість синергетичної співпраці з іншими проєктами Еразмус + та Британської ради, які тривають в Україні.

Бажаємо інтелектуальних сил і натхнення в подальшій роботі команді проєкту!

====================================================================================================================

18.05 – 26. 06

Відбувається он-лайн навчання робочої групи проєкту на курсі CLIL ( WP 3. CLIL Methodology)

Курс контекстного інтегрованого навчання іноземних мов (CLIL)  зареєстрований на платформі MOODLE Тартуського Університету. Розробниками курсу є європейські партнери проекту MultiEd, а саме:  Гейдельберзька вища педагогічна школа (Німеччина), Астонській університет (Великобританія) та Тартуській університет (Естонія).  В он-лайн навчанні беруть  участь доц. М.Ю. Шкуропат, доц. Л.В. Кокоріна, доц. В.В. Концур, доц. Р.М. Ситняк, доц. В.О. Андрущенко, доц. І.М. Архіпова, ст. викл. О.Ю. Корольова, викл. П.В. Бакутіна.

Курс  є досить об’ємним, розрахований на 3 кредити ESTC, тому програму курсу розподіллено на три частини: оглядово-підготовча, он-лайн семінари та інтерактивна. Підготовча частина  триватиме з 18 травня по 21 червня.  Матеріал розташовано потижнево, учасники мають вивчати дослідницькі роботи з відповідних тем курсу, переглядати запропоновані відео, виконувати завдання. За змістом статей учасники проєктної групи знайомляться з принципами контекстно інтегрованого навчання, осмислюють підходи і досвід європейських практиків з використання англійської мови як мови викладання інших дисциплін у вищій освіті.

З 22 по 26 червня відбуватимуться он-лайн семінари. Проведення третьої, інтерактивної частини курсу перенесено з червня на вересень, очікується, що відбудеться вона, як і було запропоновано раніше, в чотирьох місцях України – Запоріжжі, Черкасах, Харкові та Полтаві. Після завершення курсу усі учасники отримають сертифікати.

===================================================================================================

Закупівля обладнання.

Узгоджено список обладнання для проведення закупівлі в рамках дії проекту. За домовленістю сторін, все обладнання, за однаковим списком для всіх українських університетів-партнерів проекту буде закуповуватися національним координатором ЗНУ та розподілятися серед партнерів. Згідно списку обладнання,  для виконання дій та робочих пакетів проекту  ГІІМ отримає відеокомплект з відеокамерою, навушниками та петличним мікрофоном та мультимедійний комплект з інтерактивним дисплеєм, проектором та моторизованим екраном, і  комплектуючі до них. Всього обладнання на суму приблизно  356 290грн.

Підготовка опитування з мовної ситуації в Україні. (в рамках дії WP5: Розробка концепції багатомовної освіти в Україні)

Разом з партнерами з інших університетів України, робоча група проекту MultiEd взяла участь у розробці, перекладі англійською та українською мовами та обговоренні питань опитування з мовної ситуації в Україні.

Он-лайн версія анкети розроблена за допомогою ресурсу lime monkey технічною командою Тартуського університету.

13 квітня на платформі ZOOM відбулася координаційна он-лайн зустріч між університетами-партнерами з України, координатором  проекту О. Головко та відповідальними особами за проведення опитування з Тартуського університету. Від команди проекту в зустрічі взяли участь менеджер проекту проф. Т.М. Марченко та керівник робочої групи проекту М.Ю. Шкуропат.  Були обговорені та остаточно узгоджені  спірні питання анкети, визначені терміни проведення та вимоги до опитування.

==================================================================================================================

11.05 – 30.05

Відбувається он-лайн навчання робочої групи проєкту з розробки навчальних програм (WP 2 Curriculum Design)

В ході навчання робоча група, відповідальна за цей напрямок роботи, у складі доц. Л.В. Кокоріної, доц. О. А. Ясинецької та доц. Н. П Пожидаєвої  знайомиться з запропонованими теоретичними матеріалами, навчальними планами та програмами європейських університетів-партнерів, а також проводить аналіз чинних навчальних планів спеціальностей 014. Середня освіта та 035. Філологія. Окрім того, члени робочої групи регулярно беруть участь у вебінарах на платформі  MOODLE Тартуського університету серед 32 учасників з інших українських університетів-партнерів. На вебінарах обговорюються засади розробки навчальних програм в Україні, Великобританії, Естонії а також проблеми автономії університетів.

 

===================================================================================================================

12-14 лютого у Запорізькому національному університеті відбулася установча зустріч партнерів проєкту «Підготовка вчителів іноземних мов як шлях до багатомовної освіти та євроінтеграції України» (Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration – MultiEd, у межах програми Erasmus+ КА2 напряму «Розвиток потенціалу вищої освіти».

Горлівський інститут іноземних мов представляли: професор Т. М. Марченко – заступник директора, менеджер проєкту; доцент М. Ю. Шкуропат – координатор проєкту в ГІІМ; І. В. Світлакова – в.о. головного бухгалтера, фінансовий адміністратор проєкту. У зустрічі також взяли участь європейські партнери проєкту – представники Університету Тарту (Естонія), Гейдельберзького педагогічного університету (Німеччина), Астонського університету (Британія), Інтерлінк Академії (НУО, Німеччина) та колеги з університетів Запоріжжя, Миколаєва, Черкас, Полтави, Харкова, Тернополя, Івано-Франковська. Усі партнери взяли участь в обговоренні завдань проєкту, плануванні дій та заходів, ознайомилися з вимогами відповідального представництва грантодавця – Виконавчої агенції з питань освіти, аудіовізуальних засобів та культури Європейського Союзу (ЕACEA) – щодо дотримання якості результатів. У скайп-режимі перед присутніми виступила керівник національного Еразмус+ офісу в Україні Світлана Шитікова, яка щиро побажала успіхів усім проєктантам, надала методичні рекомендації щодо подальшої роботи, роз’яснила особливості національного законодавства та закликала проєктні групи забезпечити якісну реалізацію поставлених завдань. Жвавий інтерес учасників викликали презентації європейських гостей про принципи розробки навчальних програм та навчальних планів підготовки вчителів іноземних мов у їхніх університетах.


Анонси

АНОНСИ

В рамках виконання дії проекту MultiED WP 2. Curriculum Design з 21 по 25 травня відбудеться опитування з мовної ситуації в ГІІМ.

Метою цього дослідження є визначення особливостей як використання мов в освітньому процесі, так і специфіки їхнього викладання в університетах України. Це дослідження також спрямоване на аналіз ставлення студентів, викладачів та адміністрації університетів України до багатомовності, викладання іноземних мов та викладання предметів іноземними мовами. Результати опитування будуть використані українськими університетами при розробці програм спеціальності «Учитель / викладач іноземної мови», вдосконаленні власних підходів викладання мови, популяризації ідей викладання предметів іноземними мовами. Університети також використають результати дослідження для розробки власної «Стратегії багатомовної освіти», публікації аналітичних звітів та статей у міжнародних наукових журналах.

Запрошуємо всіх студентів, викладачів та адміністративний персонал взяти участь у опитуванні.

Ваша участь в опитуванні триватиме 20-30 хвилин. Будь ласка, не переривайте опитування, оскільки ця програма не дозволяє зберігати дані і вам доведеться починати спочатку. Усі відповіді анонімні, тому просимо вас бути максимально відвертими, відповідаючи на запитання. Це наукове дослідження,  і ми будемо вдячні, якщо Ви надасте відповіді на всі запитання. На основі опитування проектна група ГІІМ проаналізує мовну ситуацію в інституті.

Для участі в опитуванні, будь ласка, пройдіть за посиланням.

https://survey.ut.ee/index.php/358687?newtest=Y&lang=en 

Якщо у вас з’явилися запитання щодо опитування, будь ласка, сконтактуйте з головним координатором проєкту Олександрою Головко (oleksadra.golovko@ut.ee). Усі отримані відповіді будуть анонімними та зберігатимуться на сервері Тартуського університету.

Команда проєкту вдячна за Ваш внесок!

 

Проект «Розвиток потенціалу підготовки вчителів іноземних мов як шлях до багатомовної освіти та європейської інтеграції в Україні) програми Erasmus+ KA2 – Розвиток потенціалу вищої освіти (MultiEd № 610427-EE-2019-EPPKA2-CBHE-JP).
Тривалість проекту:

15.11.2019 – 14.11. 2022
Цілями проекту є:
1. Розробка навчальних програм: ініціювання процесу реформування навчальних програм шляхом фундаментального їх перегляду відповідно до Європейської рамки кваліфікацій (EQF) в університетах України та застосування сучасної методики викладання.
2. Освіта викладачів: (як шкільних, так і університетських). Сприяння підвищенню кваліфікації викладачів через їх участь у семінарах, проведення семінарів для викладачів та розробка електронного курсу «Методика CLIL» для цільових груп, який орієнтований на професійне удосконалення навичок цільових груп щодо інтерактивних методів навчання, студентоцентрованого навчання, компетентнісного підходу та міждисциплінарних методик викладання.
3. Інтернаціоналізація освіти через запровадження курсів на базі методології CLIL, розробка багатомовної стратегії освіти для ЗВО України та Національних рекомендацій щодо багатомовної вищої освіти для підвищення багатомовної здатності випускників університетів, вдосконалення практики викладання іноземних мов та викладання іноземних мов в університетах України.

Очікувані результати:
1. Удосконалені навчальні програми з англійської мови: 8 програм BA, 8 програм MA будуть реформовані відповідно до EQF, оновлена методика викладання. 8 нових курсів будуть упроваджені, 10 курсів навчальних програм з англійської мови будуть переглянуті.
2. Розроблені рекомендації щодо реформи навчальних програм, які будуть екстрапольовані на інші університети України.
3. В цільових групах буде викладатися курс «Методика CLIL».
4. Розроблена «багатомовна стратегія освіти» для ЗВО України; розроблені національні рекомендації «Багатомовна вища освіта в Україні».
5. Для всіх студентів університету пропонуються курси на базі CLIL.
6. Проводяться семінари та майстер-класи для викладачів загальноосвітніх шкіл та закладів вищої освіти щодо новітніх педагогічних підходів, методів CLIL & ELT, загальних професійних навичок.

Project:ForeignLanguageTeacherTrainingCapacityDevelopmentasaWaytoUkraine’sMultilingualEducationandEuropeanIntegrationof the programmeErasmus+ KA2 – CapacityBuildinginthefieldofHigherEducation (MultiEd.№ 610427-EE-2019-EPPKA2-CBHE-JP).

Duration of the project:
15.11.2019 – 14.11. 2022
The project’s aims are:
A 1. Curriculum development: Initiating a curriculum reform process through a fundamental revision of the programmes in alignment with the European Qualifications Framework (EQF) at UA universities, and modern teaching methodology application. 8 BA programmes, 8 MA programmes in 8 UA partner universities in the field of Education (Teacher of Foreign Languages) are to be assessed, reformed, piloted and running (with on average 14 courses revised and 8 new courses introduced in every partner HEI). The National Guidelines for TFL curricula design will be produced.

A 2.Education of in-service teachers (both school and university teachers, academic staff). Promotion of refresher training through seminars, workshops for educators and e-course “CLIL Methodology” for target groups are to provide the target groups with professional improvement on interactive teaching methods, student-centred learning, competence approach, and interdisciplinary teaching practices.

A3. Internationalization of education through launching CLIL-based courses and developing multilingual education strategies for UA HEIs and National Recommendations on Multilingual Higher Education to enhance multilingual aptitude of university graduates, improve practices of teaching foreign languages and teaching in foreign languages at UA universities.

Expected results:
1. TFL Curriculum reform: 8 BA programmes, 8 MA programmes in 8 UA partner universities will be reformed in alignment with EQF, teaching methodology updated. 8 new courses will be launched in all 8 UA universites, on average 14 courses at each UA partner university (from the former TFL curricula) will be revised.
2. Guidelines for Curriculum Reform will be worked out to be extrapolated in other UA universities.
3. Е-course “CLIL Methodology” will be delivered for target groups.
4. “Multilingual education strategy” for 8 UA HEIs will be developed; National Recommendations “Multilingual Higher Education in Ukraine” will be elaborated.
5. CLIL-based courses will be offered for all university students.
6. Seminars and workshops will be delivered for in-service school and university teachers on new pedagogical approaches, CLIL & ELT methods, career-relevant general skills.