014.021 МОВА І ЛІТЕРАТУРА (АНГЛІЙСЬКА ТА ДРУГА ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКА МОВА)

014.021 МОВА І ЛІТЕРАТУРА (АНГЛІЙСЬКА ТА ДРУГА ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКА МОВА)

Комаров Сергій Анатолійович
Доктор філологічних наук, доцент, завідувач кафедри світової літератури


НАШЕ МІСТО

НАШ ІНСТИТУТ

НАШ ФАКУЛЬТЕТ

Шановні вступники!

         Хто з нас не читав геніальних захоплюючих творів У. Шекспіра, Й. Гете, В. Гюго, М. Сервантеса? А ми вам подаруємо можливість читати їх не лише в перекладі, а й в оригіналі. Саме в Горлівському інституті іноземних мов існує унікальна програма, яка поєднує декілька іноземних мов і літератур.

         Наша освітня програма «Мова і література (англійська і друга західноєвропейська мова)» орієнтована на підготовку сучасного креативного вчителя двох іноземних мов і зарубіжної літератури, здатного адаптуватись до швидко змінюваних умов. Ви зможете реалізувати свій потенціал як в освітній галузі, так і в інших професійних сферах, які вимагають володіння щонайменше двома іноземними мовами.

         Ми обіцяємо вам незабутню подорож країнами мов: ділової англійської, упорядкованої німецької, романтичної французької або пристрасної іспанської.

Приєднуйтесь до родини розумних геніальних мовознавців!

День іспанської мови

День іспанської мови

Кві 23, 2022

Згадка про святкування Дня іспанської мови в стінах нашого інституту неодмінно викликає безліч яскравих спогадів у кожного студента та викладача. Театральні вистави, гучні концерти, традиційні обміни книгами – тільки мала частина…

Далі

Середня освіта. Мова і література (англійська і друга західноєвропейська мова)

Питання та пропозиції

Здобувачі освітньої програми 014.021 Середня освіта. Мова і література (англійська та друга західноєвропейська мова), майбутні вчителі зарубіжної літератури, на 4 курсі, перед проходженням педагогічної практики, вивчають «Методику викладання зарубіжної літератури». Старший викладач кафедри світової літератури проводить практичні та лабораторні заняття з цієї дисципліни, залучаючи різноманітні прийоми. Студенти виявляють інтерес до навчального матеріалу, формують навички викладання літературі у школі. На парах панує невимушена атмосфера.

Сергей Гладких