Інформація про центр

СТРУКТУРА ЦЕНТРУ

Керівник навчально-наукового центру сучасних технологій формування професійної компетентності

Шередека Галина Володимирівна

Секретар-друкарка

Могилєвська Анна Анатоліївна      

Фахівець І категорії

Бандик Ірина Сергіївна


ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Навчально-науковий центр є структурним підрозділом Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», що створений з метою сприяння забезпеченню безперервного  процесу підвищення якості вищої освіти та якості освітньої діяльності

Свою діяльність здійснює відповідно до стратегії розвитку ГІІМ ДВНЗ ДДПУ затвердженого директором інституту, а саме, його стратегічного пріоритету «Створення внутрішньоінституцької системи генерації і трансферу гуманітарних знань у суспільний простір Донбасу з метою досягнення видимої присутності і пізнаванності ГІІМ на регіональному та загальнонаціональному  рівні»

ЗАВДАННЯ  ЦЕНТРУ

  1. Впровадження освітньої діяльності з метою забезпечення підвищення рівня кваліфікації працівників освіти
  2. Забезпечення підвищення кваліфікації на замовлення, управлінь освіти, закладів освіти, установ, організацій, підприємств
  3. Науково-методичний супровід навчально-дослідницької роботи педагогічних працівників з підготовки випускних кваліфікаційних робіт, творчих проектів, методичних кейсів, навчально-методичних рекомендацій, тощо
  4. Аналіз, узагальнення і поширення перспективного педагогічного досвіду та педагогічних інновацій у співпраці з  загально-освітніми школами, ліцеями, коледжами та іншими закладами освіти, шляхом проведення спільних науково-практичних семінарів, конференцій та інших заходів
  5. Робота курсів з підготовки абітурієнтів до складання відповідних тестів (ЗНО) для вступу на ступінь бакалавр у вищі навчальні заклади громадян України
  6. Робота курсів з підготовки бакалаврів до складання відповідних тестів (ЄВІ) для вступу на ступінь магістр у вищі навчальні заклади громадян України
  7. Робота курсів англійської мови для повсякденного спілкування для всіх охочих
  8. Робота курсів чеської мови для початківців
  9. Робота курсів підготовки до іспиту на рівень володіння державною мовою

ПЛАТНІ ПОСЛУГИ ЦЕНТРУ

  1. Навчання працівників освіти на курсах підвищення кваліфікації
  2. Навчання держслужбовців на курсах підвищення кваліфікації за спеціальними короткостроковими програмами
  3. Навчання абітурієнтів на курсах з підготовки до ЗНО
  4. Навчання бакалаврів на курсах з підготовки до ЄВІ
  5. Навчання слухачів на курсах іноземної мови
  6. Навчання на професійних тренінгах

ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ СТРУКТУРАМИ ТА СТРУКТУРНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ

Центр співпрацює з внутрішніми структурними підрозділами Інституту, а саме, факультетами: соціальної та мовної комунікації та романо-германських мов. Кафедрами: германської філології, французької та іспанської мов, світової літератури, української філології, англійської філології та перекладу, мовознавства та російської мови, вітчизняної та зарубіжної історії, психології. Структурними підрозділами: навчально-методічний відділ, науковий відділ, бухгатлерська та економічна служба, відділ правової та профорієнтаційної роботи, канцелярія, архів, адміністративно-господарська частина, служба інформаційно-комп’ютерного забезпечення

Центр співпрацює із зовнішніми стейкхолдерами, зокрема: структурними підрозділами місцевих державних адміністрацій з питань соціального захисту населення, підприємствами, установами, та організаціями, що належать до сфери управління Мінсоцполітики, Національне агентство України з питань державної служби,  працівниками органів управління закладами освіти, працівники освіти (вчителі та адміністрація загальноосвітніх шкіл, коледжів, методисти), Національна комісія зі стандартів державної мови, учасниками освітнього процесу, іншими підприємствами та установами

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА

Положення про центр

ПОСАДОВА керівника центру

ПОСАДОВА фахівця І категорії

ПОСАДОВА секретаря -друкарки

СТРАТЕГІЯ  Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ

ПОЛОЖЕННЯ про безперервний професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників

ПОЛОЖЕННЯ про платні послуги 

ПЕРЕЛІК платних послуг, які можуть надаватися закладами освіти, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної та комунальної форми власності

Закон України «Про освіту»

Закон України «Про загальну середню освіту»

Закон України «Про вищу освіту»

Закон України «Про професійний розвиток працівників»

Закон України «Про державну службу»

Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»

Закону України “Про захист персональних даних”

ПОРЯДОК підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників

ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК інформації, яка повинна міститися в документі про підвищення кваліфікації

ТИПОВА програма підвищення кваліфікації керівників і педагогічних працівників Центрів професійного розвитку педагогічних працівників

ТИПОВА програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів вчителів-логопедів, вчителів дефектологів, практичних психологів, вчителів-реабілітологів

ПРОГРАМА підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог концепції “нова українська школа”

ТИПОВА освітня програма організації і проведення підвищення кваліфікації керівних кадрів закладів загальної середньої освіти відповідно до вимог концепції «нова українська школа»

ТИПОВА програма проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників

ПОЛОЖЕННЯ про систему підготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування

ПОРЯДОК організації підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування

ПОРЯДОК організації і проведення тренінгів для державних службовців

ПОЛОЖЕННЯ про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад

МЕТОДИКА визначення та проведення аналізу потреб у професійному навчанні державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування

КОНЦЕПЦІЯ реформування системи професійного навчання державних службовців, голів місцевих держадміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад

ВИМОГИ до змісту і структури програм підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад

Контакти:

м. Бахмут, вул. Василя Першина, 24, ауд.102

+380509179348

technology@forlan.org.ua

Владислав Ванда