22 | 08 | 2018

І Науково-пізнавальний квест «ГраВікКон

Знайти розташовані на різних вулицях центру міста необхідні локації, виконати на них різноманітні завдання… і все це за короткий проміжок часу (!) мали учасники науково-пізнавального квесту. Останнім часом перенесена в реальність інтерактивна гра набуває неабиякої популярності серед учнівської та студентської молоді.        

         19 травня 2018 року за ініціативою Горлівського інституту іноземних мов у Бахмуті був проведений І Науково-пізнавальний квест «ГраВікКон. На перехрестях наук», присвячений Дню науки та Дню Європи в Україні. Учасниками гри стали представники шести шкіл міста та команда першокурсників Ін’язу. Юнаки й дівчата обожнюють такі турніри, адже можуть проявити свій суперницький дух і водночас навички гри в команді, випробувати себе та продемонструвати свої найкращі якості.

         Після урочистого відкриття свята команди «Веселка» (ЗОШ № 5), «Покоління Z» (ЗОШ № 10), «Rainbow» (НВК № 11), «EvilJoice» (ЗОШ № 12), «Мафія» (ЗОШ № 18), «Переможці» (ЗОШ № 24), «PrimadeVictoria» (ГІІМ)  помандрували за такими локаціями: «Європейська», «Літературна класика», «Let`shavefuntogetherwithShakespeare», «Філологічний калейдоскоп», «Секрети російської мови», «Лабораторія інтелекту», «Скарби історії».

           Координатори зупинок – викладачі ГІІМ – спільно зі студентами-старшокурсниками протягом усього заходу підтримували атмосферу тепла й творчості, а гравці допомагали одне одному та разом долали пастки ГраВікКону, із задоволенням виконуючи завдання, які були їм запропоновані: розв’язували ребуси та тестові питання, розміщені на платформі Google, збирали пазли, шукали креативні шляхи виходу з нестандартних ситуацій, розплутували логічні та лінгвістичні задачі, відгадували імена персонажів й авторів літературних творів, складали вірші тощо.

         Завершила свято церемонія нагородження. Директор інституту канд. філол. наук, доцент Є. М. Бєліцька привітала всіх присутніх із тим, що Свято науки та європейської культури відбулося, а також підкреслила важливість і необхідність проведення подібних заходів. За кмітливість, заповзятливість, енергійність і волю до перемоги всі учасники гри отримали не тільки традиційні грамоти, сертифікати, завжди таке необхідне канцелярське приладдя, але й солодкі подарунки, які стали сюрпризом для команд. Чай зі шматочком смачненького і в дружній компанії: що може бути приємнішим?

         Отже, робота у форматі квесту дозволила досягти основної мети заходу – популяризації серед молоді наукових знань та загальноєвропейського культурного надбання, а також подарувала організаторам і гравцям бадьорий весняний настрій, оптимізм та веселі посмішки.

         Дякуємо всім, хто взяв участь у грі, та сподіваємося на подальшу співпрацю!