Самостійна робота здобувачів, фактичне навантаження, індивідуальна освітня траєкторія та вільний вибір дисциплін
Навчання за освітньою програмою
Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти, академічна доброчесність
Академічна та професійна кваліфікація викладачів ЗВО
Безпечністьо світнього середовища та рівень задоволеності здобувачів освітньою, організаційною, інформаційною, консультативною, соціальною підтримкою в ЗВО
Залученість здобувачів вищої освіти до забезпечення якості освітньої програми (ОП)
Загальні результати моніторингу здобувачів вищої освіти за ОП:
Середня освіта (Українська мова і література). Психологія , Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія , Середня освіта (Історія, англійська мова і література)
Викладання за освітньою програмою
Академічна доброчесність (науково-педагогічні працівники)
Залученість науково-педагогічних працівників до забезпечення якості освітньої програми
Загальні результати моніторингу науково-педагогічних працівників за ОП
Середня освіта (Українська мова і література). Психологія , Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія , Середня освіта (Історія, англійська мова і література)
Загальні результати поточного моніторингу (грудень 2019) | |
1 курс |
|
2 курс |
Переглянути |
3 курс |
|
4 курс |
Результати моніторингу (квітень – травень 2020) |
|
Організація проведення та проходження практичної підготовки студентів ГІІМ | |
Результати опитування випускників-стейкхолдерів | |
Звіт про результати опитування здобувачів-магістрантів, які долучились до процесу модернізації ОП | |
Участь здобувачів у модернізації ОП |
Заходи із забезпечення якості вищої освіти та якості освітнього процесу (2019-2020р.) | |
Звіт про роботу відділу_грудень 2020 |
Результати моніторингу 2021 | |
Регіональний моніторинг | Переглянути |
Результати моніторингу 2022 | |
Звіт про результати опитування здобувачів вищої освіти Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ факультету романо-германських мов відповідно до критеріїв оцінювання якості освітніх програм, визначених Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти
|
Переглянути |
Звіт про результати опитування здобувачів вищої освіти Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ факультету романо-германських мов відповідно до критеріїв оцінювання якості освітніх програм, визначених Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти |
Переглянути |
Звіт з опитування «Якість освітньої компоненти (дисципліни) за вільним вибором здобувача (ДЗВ)»
|
Переглянути |
Звіт про результати опитування здобувачів вищої освіти Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ факультету романо-германських мов відповідно до критеріїв оцінювання якості освітніх програм, визначених Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти Критерій «Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність» |
Переглянути |
Звіт про результати опитування здобувачів вищої освіти Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ факультету романо-германських мов відповідно до критеріїв оцінювання якості освітніх програм, визначених Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти Критерій «Внутрішнє забезпечення якості освітньої програми» |
Переглянути |
Результати моніторингу 2023 | |
Результати опитування здобувачів. Середня освіта (Українська мова і література). Психологія. Другий (магістерський) освітній рівень. | |
Критерій «Структура та зміст освітньої програми» |
Переглянути |
Критерій «Навчання за освітньою програмою» | Переглянути |
Критерій «Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність» | Переглянути |
Критерій «Людські ресурси» | Переглянути |
Критерій «Освітнє середовище та матеріальні ресурси» | Переглянути |
Критерій «Внутрішнє забезпечення якості освітньої програми» | Переглянути |
Результати опитування стейкхолдерів освітньої програми 014 Середня освіта (Українська мова і література). Психологія | |
«Викладання за освітньою програмою» | Переглянути |
«Залученість науково-педагогічних працівників до забезпечення якості освітньої програми» | Переглянути |
«Академічна доброчесність (науково-педагогічні працівники)» | Переглянути |
«Опитування стейкхолдерів (роботодавці)» | Переглянути |