- Знання іноземних мов – необхідна компетенція як для навчання та роботи в Україні, так і за кордоном, й на великих міжнародних ринках праці. Ти отримаєш диплом, який знають і цінують на національному ринку праці та за межами країни.
- Широкий спектр спеціальностей і напрямків.
- Професорсько-викладацький склад – це автори унікальних курсів, спрямовані на впровадження європейського досвіду, отриманого під час міжнародних стажувань у європейських країнах та США, під час співпраці з міжнародними компаніями, організаціями та безпосередньої участі у міжнародних проєктах.
- В ГІІМ є можливість самостійно побудувати власну освітню траєкторію,
- Існує можливість обрати саме ті дисципліни, які особисто для тебе є цікавими та у подальшому допоможуть розкрити й удосконалити твої професійні навички;
- Отримуєте виключно якісний продукт – ключові компетенції (знання, навички), які є актуальними в європейському освітньому просторі;
- Для бездоганного навчання і розвитку командою фахівців створено простір для прояву твоїх можливостей у науці;
- Освітньо-цифрові платформи, на яких здійснюється опанування курсів, робить твоє навчання сучасним, доступним, діалогічним, комфортним;
- Існує можливість підготуватися до майбутнього працевлаштування під час навчання в інституті, а саме: налагодити зв’язки з працедавцями, кар’єрне консультування, пошук можливостей для професійного стажування, організація навчальних курсів із розвитку додаткових компетенцій. В цьому тобі допоможуть структурні підрозділи «Навчально-науковий центр сучасних технологій формування професійної компетентності», «Центр розвитку кар’єри ГІІМ», які співпрацюють з командою фахівців освітньої програми.
- Студентам інституту доступні сприятливі умови для здорового дозвілля й змістовного та затишного відпочинку.
Запрошуємо вступників на навчання на курсах з підготовки до ЗНО з наступних предметів:
Українська мова і література
Англійська мова
Історія України
За додатковою інформацією звертатись за адресою: м. Бахмут, вул. Василя Першина 24, ауд.102
або за телефоном: (050) 917 9348
Відбіркова комісія
Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ
Відбіркова комісія Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» здійснює відбір вступників на навчання за конкурсними пропозиціями ГІІМ першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти. Умови вступу до ГІІМ та строки вступної кампанії визначаються Правилами прийому до ГІІМ ДВНЗ ДДПУ у 2021 р.
Склад Відбіркової комісії:
Голова – Бєліцька Євгенія Миколаївна, директор ГІІМ, канд. філол. наук, доцент
Відповідальний секретар – Мараховська Валентина Гаврилівна, декан факультету, к.філол.н., доцент кафедри української філології
Заступник відповідального секретаря – Гордєєва Юлія Миколаївна, керівник навчально-методичного відділу
Кошелева Наталя Геннадіївна, канд. пед. наук, доцент
Заступник відповідального секретаря, керівник освітнього центру «Донбас-Україна» – Горлова Олена Володимирівна, канд. філол. наук, доцент
Адреса: м. Дніпро, вул. Наукова, 13, каб. 412
Телефон:
+38 (066) 982 35 50
+38 (050) 708 94 97
+38 (050) 636 59 36
+38 (095) 153 64 58
e-mail: selection@forlan.org.ua
Освітні центри_Крим-Україна, Донбас-Україна
із понеділка по п’ятницю – з 8.30 до 16.30;
у суботу – з 9.00 до 13.00 (крім днів проведення вступних випробувань, надання рекомендацій та зарахування до ГІІМ або інших умов, передбаченими цими Правилами прийому);
неділя – вихідний (крім днів проведення вступних випробувань, надання рекомендацій та зарахування до ГІІМ або інших умов, передбаченими цими Правилами прийому).
Етапи вступної кампанії |
Денна та заочна форма здобуття освіти за державним замовленням |
Денна форма здобуття освіти за кошти юридичних та/або фізичних осіб |
Заочна форма здобуття освіти за кошти юридичних та/або фізичних осіб |
Реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів |
розпочинається 01 липня та закінчується ЗО вересня 2022 року |
||
Початок прийому заяв та документів |
29 липня 2022 року |
8 серпня 2022 року |
|
Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які вступають на основі співбесіди, що проводить заклад вищої освіти |
о 18.00 8 серпня 2022 року |
5 вересня 2022 |
|
Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які вступають тільки на основі сертифікатів національного мультипредметного тесту або зовнішнього незалежного оцінювання 2019 – 2021 років |
о 18.00 23 серпня 2022 року |
||
Строки проведення співбесіди |
з 9 серпня по 16 серпня 2022 року |
3 6 по 10 вересня 2022 |
|
Термін оприлюднення рейтингового списку вступників за результатами співбесіди |
не пізніше 12.00 17 серпня 2022 року |
12 вересня 2022 (не раніше 18.00 02 вересня 2022 року) |
|
Терміни оприлюднення списків осіб, рекомендованих до зарахування за квотою-2 |
Основний етап: не пізніше 12.00 17 серпня 2022 року; завершальний етап: не пізніше 12.00 29 вересня 2022 року |
||
Термін оприлюднення рейтингового списку вступників за результатами НМТ або ЗНО 2019 – 2021 років |
не пізніше 29 серпня 2022 року |
||
Термін для вступників, які отримали рекомендації за результатами співбесіди, щодо виконання вимог до зарахування |
до 10.00 20 серпня 2022 року |
До 16.00 17 вересня 2022 |
|
Терміни для вступників, які отримали рекомендації за квотою-2, щодо виконання вимог до зарахування |
Основний етап: до 10.00 20 серпня 2022 року; завершальний етап: до 10.00 ЗО вересня 2022 року |
||
Термін для вступників, які отримали рекомендації за результатами НМТ або ЗНО 2019 – 2021 років, щодо виконання вимог до зарахування |
до 18.00 02 вересня 2022 року |
||
Терміни зарахування вступників за результатами співбесіди |
не пізніше 15.00 22 серпня 2022 року |
20 вересня 2022 року ( не пізніше 30 вересня) |
|
Терміни зарахування вступників за квотою-2 |
Основний етап: не пізніше 15.00 22 серпня 2022 року; завершальний етап: не пізніше 15.00 ЗО вересня 2022 року |
||
Терміни зарахування вступників за результатами НМТ або ЗНО 2019 – 2021 років |
05 вересня 2022 року |
Етапи вступної кампанії |
Денна та заочна форма здобуття освіти за державним замовленням |
Денна та заочна форма здобуття освіти за кошти юридичних та/або фізичних осіб |
Реєстрація вступників для складання магістерського тесту навчальної компетентності |
розпочинається 27 червня та закінчується о 18:00 18 липня 2022 року |
|
Реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів |
розпочинається 1 серпня 2022 року, закінчується 31 жовтня 2022 року |
|
Основна сесія магістерського тесту навчальної компетентності |
з 10 серпня до 17 серпня 2022 року |
|
Додаткова сесія магістерського тесту навчальної компетентності |
з 07 вересня до 10 вересня 2022 року |
|
Початок прийому заяв та документів |
16 серпня 2022 року |
29 серпня 2022 |
Закінчення прийому заяв та документів для осіб, які вступають на основі індивідуальної усної співбесіди |
23 серпня 2022 року |
о 16.00 24 вересня 2022 |
Закінчення прийому заяв та документів для осіб, які вступають на основі результатів МТНК або тільки фахового іспиту в закладі освіти |
о 18:00 15 вересня 2022 року |
|
Строки проведення закладом вищої освіти вступних випробувань |
з 25 до 31 серпня 2022 року |
3 26 по ЗО вересня 2022 |
Термін оприлюднення рейтингового списку вступників |
не пізніше 20 вересня 2022 року |
3 жовтня 2022 |
Термін для вступників, які отримали рекомендації, щодо виконання вимог до зарахування |
до 18:00 24 вересня 2022 року |
До 18:00 7жовтня 2022 |
Терміни зарахування вступників |
25 вересня 2022 року |
15 жовтня 2022 (не пізніше ЗО листопада 2022 року) |
6.1. Вступники на навчання для здобуття вищої освіти подають заяви:
тільки в електронній формі, крім визначених у цьому пункті випадків;
тільки у паперовій формі:
для реалізації права на вступ за індивідуальною усною співбесідою (у разі відсутності у вступника хоча б одного із сертифікатів ЗНО 2019-2021 років чи оцінок національного мультипредметного тесту) відповідно до Правил прийому;
для реалізації права на повторне безоплатне здобуття освіти за бюджетні кошти відповідно до Правил прийому;
за наявності розбіжностей в даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, стать, громадянство тощо) і у відповідному документі про раніше здобуту освіту й у базі даних учасників національного мультипредметного тесту, сформованій на основі бази даних учасників зовнішнього незалежного оцінювання, сертифікаті зовнішнього незалежного оцінювання;
у разі подання іноземного документа про освіту;
у разі подання документів іноземцями та особами без громадянства;
у разі подання документа про раніше здобуту освіту, виданого до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення;
у разі подання заяви після завершення строків роботи електронних кабінетів;
для реалізації права на нарахування додаткових балів, передбачених абзацом одинадцятим підпункту 1 пункту 9 розділу VII Порядку прийому;
у разі неможливості зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії закладу вищої освіти.
Вступники, зазначені в абзаці четвертому цього пункту, можуть подавати заяви в електронній формі з подальшим поданням документів, що підтверджують право на вступ за індивідуальною усною співбесідою, які мають бути подані в строки прийому заяв, відповідно до Правил прийому.
Для реалізації права на вступ за результатами індивідуальної усної співбесіди з конкурсних предметів у закладі вищої освіти та/або квотою-1 (за умови наявності хоча б одного сертифікату ЗНО) вступник перед поданням заяви в електронній формі особисто подає оригінал(и) документа(ів), що підтверджують право вступника на спеціальні умови участі у конкурсному відборі, до приймальної комісії одного із обраних закладів вищої освіти.
Вступники можуть подати до п’яти заяв на місця державного та регіонального замовлення у фіксованих та відкритих конкурсних пропозиціях, та до двадцяти заяв на небюджетні конкурсні пропозиції.
6.2. Заява в електронній формі подається вступником шляхом заповнення електронної форми в режимі онлайн та розглядається приймальною комісією ГПМ у порядку, визначеному законодавством.
ГІІМ створюють консультаційні центри при приймальних комісіях для надання допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі.
Вступники можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти з метою створення електронного кабінету, внесення заяв в електронній формі.
6.3. Заяву в паперовій формі вступник подає особисто до приймальної комісії ГПМ. Відомості кожної заяви в паперовому вигляді реєструє уповноважена особа приймальної комісії в ЄДЕБО в день прийняття заяви.
6.4. У заяві вступники вказують конкурсну пропозицію із зазначенням спеціальності (предметної спеціальності, спеціалізації, освітньої програми (освітніх програм)) та форми здобуття освіти.
Під час подання заяв на відкриті та фіксовані конкурсні пропозиції вступники обов’язково зазначають один з таких варіантів:
«Претендую на участь у конкурсі на місце державного або регіонального замовлення і на участь у конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб у разі неотримання рекомендації за цією конкурсною пропозицією за кошти державного або місцевого бюджету (за державним або регіональним замовленням)»;
«Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення».
Під час подання заяв на небюджетну конкурсну пропозицію вступники претендують на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб і попереджаються про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення, у заявах зазначають:
«Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення».
Вступники для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти та вступники для здобуття ступеня магістра на основі ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право», що претендують на місця державного або регіонального замовлення за денною чи заочною формою здобуття освіти, у кожній заяві зазначають її пріоритетність; при цьому показник пріоритетності 1 (один) означає найвищу пріоритетність.
Зазначену вступником пріоритетність заяв не може бути змінено.
Для участі у конкурсі для вступу за різними формами здобуття освіти вступники подають окремі заяви.
6.5. Під час подання заяви в паперовій формі вступник особисто пред’являє оригінали:
документа (одного з документів), що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
військово-облікового документа (для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць);
документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній (освітньо- кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ, якщо інформація про нього не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
документів, які підтверджують право вступника на зарахування за індивідуальною усною співбесідою, на участь у конкурсі за результатами індивідуальної усної співбесіди та/або квотою-1, квотою-2 на основі повної загальної середньої освіти, на участь у конкурсі за індивідуальною усною співбесідою під час вступу для здобуття ступеня магістра на основі ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) замість магістерського тесту навчальної компетентності або магістерського комплексного тесту.
Вступники, які проживають на тимчасово окупованій території України або переселилися з неї після 01 січня 2022 року, а також вступники, які проживають на територіях, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, подають документи з урахуванням особливостей, передбачених наказом №271.
Якщо з об’єктивних причин документ про здобутий освітній (освітньо- кваліфікаційний) рівень відсутній, може подаватись довідка державного підприємства «Інфоресурс» про його здобуття, зокрема без подання додатка до документа про здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень.
6.6. До заяви, поданої в паперовій формі, вступник додає:
копію документа (одного з документів), що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
військово-облікового документа (для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць);
копію документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ, якщо інформація про нього не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
чотири кольорові фотокартки розміром 3×4 см.
Для участі в індивідуальній усній співбесіді, творчому конкурсі на основі повної загальної середньої освіти, крім заяви на участь (в електронному або паперовому вигляді за формою, визначеною приймальною комісією закладу вищої освіти), вступники подають копію документа, що посвідчує особу; фотокартку розміром 3 х 4 см (1 Мб для фотокарток в електронній формі); довідку закладу освіти про завершення здобуття повної загальної середньої освіти у разі відсутності інформації про здобутий документ про повну загальну середню освіту в ЄДЕБО, копію документа, що підтверджує право вступника на участь в індивідуальній усній співбесіді. Подання вступниками інших документів для участі в індивідуальній усній співбесіді, творчому конкурсі не є обов’язковим.
Для вступників, які мають проходити індивідуальну усну співбесіду або творчий конкурс, заклад вищої освіти може провести електронну реєстрацію для участі в них за умови подання вступником сканованих копій (фотокопій) документів.
Вступники, які проходять індивідуальні усні співбесіди, фахові іспити, творчі конкурси, допускаються до участі в них за наявності оригіналу документа, що посвідчує особу, оригіналу документа, що підтверджує право вступника на участь в індивідуальній усній співбесіді та екзаменаційного листка з фотокарткою.
Вступник подає інші копії документів, якщо це викликано особливими умовами вступу на відповідні конкурсні пропозиції, установлені законодавством, у строки, визначені для прийому документів.
6.7. Копії документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов для зарахування за індивідуальною усною співбесідою, на участь у конкурсі за результатами індивідуальної усної співбесіди та/або квотою-1, квотою-2 на основі повної загальної середньої освіти, спеціальних умов для участі в конкурсі за результатами індивідуальної усної співбесіди під час вступу на здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), вступник подає особисто під час подання документів у паперовій формі у визначені цим Порядком або відповідно до нього терміни. Не подані своєчасно документи, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов на зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами індивідуальної усної співбесіди та/або квотою-1, квотою-2 на основі повної загальної середньої освіти, унеможливлюють їх реалізацію.
6.8. Копії документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов особою, яка зарахована на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб, на переведення на вакантні місця державного (регіонального) замовлення вступник подає особисто одночасно з виконанням вимог для зарахування на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб.
Подані несвоєчасно документи, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов на переведення на вакантні місця державного (регіонального) замовлення, розглядаються приймальними комісіями та відповідними державними (регіональними) замовниками в межах наявного залишку бюджетних місць.
6.9. Копії документів, окрім документа, що посвідчує особу, та військо- облікового документа засвідчує за оригіналами приймальна комісія ГПМ. Копії документів без пред’явлення оригіналів не приймаються.
7.2. Конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала (розгляду мотиваційних листів), який розраховується відповідно до Правил прийому.
7.3. Для конкурсного відбору осіб, які на основі повної загальної середньої освіти вступають на перший курс для здобуття ступеня бакалавра зараховуються:
бали національного мультипредметного тесту з української мови (перший предмет), математики (другий предмет) та історії України (третій предмет),
або бали зовнішнього незалежного оцінювання 2019-2021 років з трьох конкурсних предметів (у будь-яких комбінаціях), передбачених ми прийому в один з цих років для відповідних спеціальності (спеціалізації, предметної спеціальності, конкурсної пропозиції) та джерела фінансування,
або тільки творчого конкурсу з спеціальностей, для яких він проводиться,
або вступного іспиту для іноземців (предмети визначаються ми прийому).
Результати зовнішнього незалежного оцінювання 2019-2021 року з української мови та літератури/української мови, математики чи та/або історії України за бажанням вступника можуть бути зараховані замість відповідних предметів національного мультипредметного тесту, якщо різниця балів національного мультипредметного тесту та зовнішнього незалежного оцінювання з відповідного предмету не перевищує 15 балів.
У передбачених Правилами випадках, результати індивідуальної усної співбесіди з тих самих предметів зараховуються замість національного мультипредметного тесту.
Для конкурсного відбору осіб на місця за кошти фізичних або юридичних осіб, які на основі повної загальної середньої освіти вступають на перший курс для здобуття ступеня бакалавра (магістра ветеринарного спрямування) (крім спеціальностей галузей знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», 06 «Журналістика», 07 «Управління та адміністрування», 08 «Право», 12 «Інформаційні технології», 22 «Охорона здоров’я», 24 «Сфера обслуговування», 28 «Публічне управління та адміністрування», 29 «Міжнародні відносини», спеціальності 035 «Філологія» (за винятком спеціалізацій з української, кримсько-татарської мови та літератури, фольклористики)) та спеціальностей, для яких передбачено проведення творчого конкурсу, відповідно до Правил прийому можуть використовуватись результати тільки розгляду мотиваційних листів.
7.5. Для конкурсного відбору осіб, які на основі ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) вступають на навчання для здобуття ступеня магістра, зараховуються:
1) для вступу на спеціальності галузей знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», 06 «Журналістика», 07 «Управління та адміністрування», 28 «Публічне управління та адміністрування», 29 «Міжнародні відносини» (крім спеціальності 293 «Міжнародне право»):
результати магістерського тесту навчальної компетентності та фахового іспиту, або результати вступного іспиту для іноземців з фаху та іноземної мови.
У передбачених цими Правилами випадках замість результатів магістерського тесту навчальної компетентності використовуються результати індивідуальної усної співбесіди з іноземної мови;
2) для вступу на інші спеціальності:
результати фахового іспиту при вступі на місця державного або регіонального замовлення;
результати фахового іспиту або тільки результати розгляду мотиваційних листів (відповідно до Правил прийому) при вступі на місця за кошти фізичних або юридичних осіб;
або результати вступного іспиту для іноземців з фаху.
7.9. Мінімальне значення кількості балів із вступних випробувань для вступу на основі повної загальної середньої освіти становить 100 балів, але для допуску до участі у конкурсі на місця державного замовлення конкурсний бал має становити не менше 125,000.
7.12. Особи, які без поважних причин (визнаних такими за рішенням Приймальної комісії) не з’явилися на вступні випробування у визначений розкладом час, особи, знання яких було оцінено балами нижче встановленого ми прийому мінімального значення, а також особи, які забрали документи після дати закінчення прийому документів, до участі в наступних вступних випробуваннях та у конкурсному відборі не допускаються. Перескладання вступних випробувань не допускається.
7.15. Рішенням приймальної комісії результати вступного іспиту з конкурсного предмета щодо вступу на певну конкурсну пропозицію можуть бути зараховані за заявою вступника для участі в конкурсному відборі на іншу конкурсну пропозицію в цьому закладі вищої освіти.
8.1. Спеціальними умовами участі у конкурсному відборі під час вступу для здобуття вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти є:
зарахування на підставі позитивної оцінки індивідуальної усної співбесіди або творчого конкурсу;
участь у конкурсному відборі за результатами індивідуальної усної співбесіди замість національного мультипредметного тесту та/або квотою-1, квотою-2.
Спеціальними умовами щодо участі в конкурсному відборі під час вступу на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста, освітньо- професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітнього ступеня молодшого бакалавра є участь у конкурсному відборі за результатами індивідуальної усної співбесіди замість національного мультипредметного тесту.
Спеціальними умовами щодо участі в конкурсному відборі під час вступу на основі здобутого освітнього ступеня бакалавра, магістра (освітньо- кваліфікаційного рівня спеціаліста) є участь у конкурсному відборі за результатами індивідуальної усної співбесіди замість магістерського тесту навчальної компетентності або магістерського комплексного тесту.
Спеціальними умовами на здобуття вищої освіти за кошти державного або місцевого бюджету (за державним або регіональним замовленням) на основі повної загальної середньої освіти є:
зарахування за результатами позитивної оцінки індивідуальної усної співбесіди або творчого конкурсу, квотою-1, квотою-2 на місця державного або регіонального замовлення;
переведення на вакантні місця державного або регіонального замовлення осіб у випадках, передбачених цим Порядком, якщо вони зараховані на навчання за іншими джерелами фінансування на відкриту або фіксовану конкурсну пропозицію.
Інформація щодо осіб, які мають права на спеціальні умови участі у конкурсному відборі під час вступу, вноситься до ЄДЕБО (із доданням сканованих копій документів, що підтверджують ці права).
8.2. Проходять вступні випробування у формі індивідуальної усної співбесіди або творчого конкурсу та в разі позитивної оцінки рекомендуються до зарахування на навчання для здобуття вищої освіти на основі повної загальної середньої освітиабо освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста, освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітнього ступеня молодшого бакалавра за кошти державного або місцевого бюджету (за державним або регіональним замовленням) (крім випадку, якщо в заяві зазначено: «Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення»):
особи з інвалідністю внаслідок війни відповідно до статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (зокрема на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста, освітньо- професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітнього ступеня молодшого бакалавра);
особи, яким Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» надано право на прийом без екзаменів до державних закладів вищої освіти за результатами співбесіди;
особи з інвалідністю, які неспроможні відвідувати заклад освіти (за рекомендацією органів охорони здоров’я та соціального захисту населення).
Для цих категорій вступників індивідуальна усна співбесіда може проводитись дистанційно за рішенням закладу вищої освіти.
8.3. Можуть проходити вступні випробування у формі індивідуальної усної співбесіди замість національного мультипредметного тесту та в разі отримання кількості балів за кожний з предметів не менше ніж встановлений закладом вищої освіти мінімальний рівень допускаються до участі в конкурсному відборі під час вступу для здобуття вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти або освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста, освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітнього ступеня молодшого бакалавра:
особи, визнані постраждалими учасниками Революції Гідності, учасниками бойових дій відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», зокрема ті з них, які проходять військову службу (крім військовослужбовців строкової служби) в порядку, визначеному відповідними положеннями про проходження військової служби громадянами України.
особи, яким за рішенням регламентної комісії при регіональному центрі оцінювання якості освіти відмовлено в реєстрації для участі в 2022 році в зовнішньому незалежному оцінюванні через неможливість створення особливих (спеціальних) умов (за умови подання до приймальної комісії закладу вищої освіти копії медичного висновку за формою первинної облікової документації № 086-3/о «Медичний висновок про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання», затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900 «Деякі питання участі в зовнішньому незалежному оцінюванні та вступних іспитах осіб, які мають певні захворювання та/або патологічні стани, інвалідність», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за № 1707/29837, що завірений підписом секретаря регламентної комісії при регіональному центрі оцінювання якості освіти і печаткою регіонального центру оцінювання якості освіти, та відповідного витягу з протоколу засідання регламентної комісії при регіональному центрі оцінювання якості освіти);
особи, яким на запит щодо можливості створення спеціальних умов для проходження національного мультипредметного тесту Українським центром оцінювання якості освіти надано відмову в їх створенні через відсутність організаційно-технологічних можливостей (за умови подання до приймальної комісії закладу вищої освіти медичного висновку, у якому зазначено про необхідність створення певних умов для проходження національного мультипредметного тесту, та відповідного підтвердження Українського центру оцінювання якості освіти про неможливість їх створення).
Особи цих категорій беруть участь у конкурсному відборі за результатами індивідуальної усної співбесіди або зовнішнього незалежного оцінювання 2019-2021 років (у будь-яких комбінаціях за їх вибором), національного мультипредметного тесту 2022 року. Якщо такі особи допущені до конкурсного відбору на відкриту або фіксовану конкурсну пропозицію на основі повної загальної середньої освіти, вони беруть участь у конкурсному відборі в межах квоти-1 на місця державного або регіонального замовлення (крім випадку, якщо в заяві зазначено: «Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення»).
Вступники з числа осіб з порушенням зору, які використовують(вали) в процесі навчання шрифт Брайля та потребують створення особливої (спеціальної) умови за кодом 0205 Переліку особливих (спеціальних) умов, що створюються для осіб з особливими освітніми потребами в пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за № 1708/29838, беруть участь у конкурсному відборі за результатами індивідуальної усної співбесіди або зовнішнього незалежного оцінювання 2019-2021 років (у будь-яких комбінаціях за їх вибором).
8.4. Можуть проходити вступні випробування у формі індивідуальної усної співбесіди замість національного мультипредметного тесту та в разі отримання кількості балів за кожний з предметів не менше ніж встановлений закладом вищої освіти мінімальний рівень допускаються до участі в конкурсному відборі під час вступу для здобуття вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти мінімальний рівень допускаються до участі в конкурсному відборі:
особи, місцем проживання яких є тимчасово окупована територія, територія населених пунктів на лінії зіткнення або які переселилися з неї після 01 січня 2022 року.
Такі особи беруть участь у конкурсному відборі за результатами індивідуальної усної співбесіди або національного мультипредметного тесту.
Якщо громадяни України з числа таких осіб допущені до конкурсного відбору на відкриту або фіксовану конкурсну пропозицію, вони беруть участь у конкурсному відборі в межах квоти-2 на місця державного або регіонального замовлення (крім випадку, якщо в заяві зазначено: «Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення»),
8.5. Беруть участь у конкурсному відборі в межах квоти-1 на місця державного або регіонального замовлення (крім випадку, якщо в заяві зазначено: «Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення»):
діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, особи з їх числа.
8.6. Особи, які користуються спеціальними умовами участі в конкурсному відборі на здобуття вищої освіти за державним (регіональним) замовленням на основі повної загальної середньої освіти відповідно до пунктів 2-5 цього розділу і не були зараховані на місця державного (регіонального) замовлення, мають право брати участь у конкурсі на загальних засадах відповідно до конкурсного бала.
8.7. Підлягають переведенню на вакантні місця державного або регіонального замовлення в порядку, передбаченому Порядком та Правилами прийому, якщо вони зараховані на навчання за іншими джерелами фінансування на відкриту або фіксовану конкурсну пропозицію і не отримували рекомендацію на місця державного або регіонального замовлення (крім випадку, якщо в заяві зазначено: «Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення»):
1) діти загиблих (померлих) осіб, визначених у частині першій статті 10і Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, особи з їх числа;
2) особи, один з батьків яких загинув або помер внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у Революції Гідності;
3) особи, один з батьків яких є учасником бойових дій на території інших держав, який загинув (пропав безвісти) або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час воєнних дій та конфліктів на території інших держав, а також внаслідок захворювання, пов’язаного з перебуванням на території інших держав під час цих дій та конфліктів;
4) особи, у яких один з батьків (усиновлювачів) був військовослужбовцем, який загинув чи визнаний судом безвісно відсутньою особою під час виконання ним обов’язків військової служби;
5) особи, у яких один із батьків (усиновлювачів) був поліцейським, який загинув чи визнаний судом безвісно відсутньою особою під час виконання ним службових обов’язків, протягом трьох років після здобуття відповідної загальної середньої освіти.
8.8. Можуть бути переведені на вакантні місця державного або регіонального замовлення в порядку, передбаченому Порядком, якщо вони зараховані на навчання за іншими джерелами фінансування на відкриту або фіксовану конкурсну пропозицію і не отримували рекомендацію на місця державного або регіонального замовлення:
особи з інвалідністю I, II груп та діти з інвалідністю віком до 18 років, яким не протипоказане навчання за обраною спеціальністю;
особи з інвалідністю з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, хворі внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу (категорія 1) та особи, які постійно проживали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення з моменту аварії до прийняття постанови про відселення (категорія 2);
діти осіб ( а також особи з їх числа, які здобули повну загальну середню освіту в рік вступу), визнаних постраждалими учасниками Революції Гідності, учасниками бойових дій, особами з інвалідністю внаслідок війни, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
шахтарі, які мають стаж підземної роботи не менше ніж три роки, а також протягом трьох років після здобуття загальної середньої освіти особи, батьки яких є шахтарями та мають стаж підземної роботи не менше ніж 15 років або які загинули внаслідок нещасного випадку на виробництві чи стали особами з інвалідністю І або II групи;
вступники, які брали участь у вступній кампанії за результатами спеціально організованої сесії національного мультипредметного тесту, магістерського комплексного тесту, магістерського тесту навчальної компетентності подають документи у визначені Міністерством освіти і науки України строки та отримують рекомендацію до зарахування в разі отримання конкурсного бала, який був достатнім для вступу на місця державного (регіонального) замовлення при адресному розміщенні бюджетних місць;
особи, які користуються спеціальними умовами участі в конкурсному відборі на здобуття вищої освіти за державним (регіональним) замовленням на основі повної загальної середньої освіти відповідно до пунктів 2-5 цього розділу і не були зараховані на місця державного (регіонального) замовлення (крім випадку, якщо у відповідних заявах зазначено: «Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення»),
8.9. Можуть бути переведені на вакантні місця державного або регіонального замовлення в порядку, передбаченому Порядком, якщо вони зараховані на навчання за іншими джерелами фінансування на відкриту або фіксовану конкурсну пропозицію, якщо вони зараховані на навчання за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб, і не отримували рекомендацію на місця державного або регіонального замовлення(крім випадку, якщо у відповідних заявах зазначено: «Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення»):
особи, які є внутрішньо переміщеними особами відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»;
діти з багатодітних сімей (п’ять і більше дітей).
8.10. Військовослужбовці та особи, залучені до Сил територіальної оборони, поліцейські, рятувальники, особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби (у разі наявності підтверджувальних документів) під час вступу на навчання для здобуття ступеня магістра за кошти фізичних та юридичних осіб до вищих військових навчальних закладів, закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання та військових навчальних підрозділах закладів вищої освіти беруть участь у конкурсному відборі за результатами тільки фахового іспиту.
8.11. Під час вступу для здобуття вищої освіти за кошти фізичних та/або юридичних осіб на конкурсні пропозиції, які згідно з Порядком та Правилами прийому передбачають складання магістерського тесту навчальної компетентності, вступники на основі ступеня магістра (освітньо- кваліфікаційного рівня спеціаліста) можуть за їх вибором або подати результат магістерського тесту навчальної компетентності, або скласти індивідуальну усну співбесіду з іноземної мови.
10.1. Особи, які подали заяви в паперовій або в електронній формі та беруть участь у конкурсному відборі на місця державного та регіонального замовлення, після прийняття приймальною комісією рішення про рекомендування до зарахування відповідно до строку, визначеного в розділі V цього Порядку або відповідно до нього, зобов’язані виконати вимоги для зарахування на місця державного та регіонального замовлення: подати особисто документи, передбачені розділом VI Правил прийому до приймальної комісії ГПМ, а також укласти договір про навчання між ГПМ та вступником (за участі батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників).
Подання оригіналів необхідних документів для зарахування може здійснюватися крім особистого подання шляхом:
надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу Приймальної комісії ГПМ, зазначену в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО в терміни, визначені в розділі V або відповідно до нього. Якщо впродовж двадцяти календарних днів після початку навчання від вступника не будуть отримані оригінали документів (особисто або поштовим відправленням), то наказ про зарахування скасовується в частині зарахування такої особи.
Договір про навчання (незалежно від джерел фінансування) між ГІІМ та вступником (за участі батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників) є підставою для видання наказу про зарахування. Якщо вступник здійснив виконання вимог до зарахування без особистого подання документів, то наказ про зарахування може бути виданий без укладання договору. Якщо договір про навчання не буде укладено впродовж двадцяти календарних днів після початку навчання (підписаний особисто або кваліфікованим електронним підписом), то цей наказ скасовується в частині зарахування такої особи.
Подані оригінали документів зберігаються у ГПМ протягом усього періоду навчання. Вступник, у якого після отримання документа про освіту, на підставі якого здійснюється вступ, змінилось прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), додатково особисто пред’являє приймальній комісії ГПМ свідоцтво про державну реєстрацію акта цивільного стану щодо відповідної зміни та виданого на його підставі документа, що посвідчує особу, відомості про яку вносяться до ЄДЕБО. Особи, які подали заяви в електронній формі без накладання кваліфікованого електронного підпису, крім того, зобов’язані підписати власну заяву, роздруковану приймальною комісією.
У разі зарахування на навчання за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб додатково укладається договір між ГІІМ та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.
10.2. Особи, які отримали рекомендацію на місця державного або регіонального замовлення і в установлені строки, визначені у розділі V або відповідно до нього, не виконали вимог для зарахування на місця державного або регіонального замовлення (крім випадків, визначених у розділі XIII), втрачають право в поточному році на зарахування (переведення) на навчання за державним та регіональним замовленням.
Особи, які отримали рекомендацію на місця державного або регіонального замовлення і в установлені строки, визначені у розділі V або відповідно до нього, виконали вимоги для зарахування на місця державного або регіонального замовлення, підлягають зарахуванню.
Додаток 3.1
до Правил прийому до ГІІМ у 2022 році
З. Вагові коефіцієнти оцінок з предметів національного мультипредметного тесту:
Назва спеціальності Конкурсні предмети Українська мова
Математика Історія
|
Назва спеціальності |
Конкурсні предмети |
||
Українська мова |
Математика |
Історія України |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
014 |
Середня освіта (за предметними спеціальностями) |
|||
014.01 |
Середня освіта (Українська мова і література) |
0,5 |
0,2 |
0,3 |
014.02 |
Середня освіта (Мова і література (із зазначенням мови)) – для всіх інших мов |
0,4 |
0,3 |
0,3 |
014.03 |
Середня освіта (Історія) |
0,3 |
0,2 |
0,5 |
035.01 |
Філологія |
0,5 |
0,25 |
0,25 |
035 (інші) |
Філологія |
0,4 |
0,3 |
0,3 |
053 |
Психологія |
0,35 |
0,4 |
0,25 |
Додаток 4
до Правил прийому до ГПМ у 2022 році
Перелік вступних випробувань для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня магістра на фіксовані конкурсні пропозиції на основі здобутого ступеня бакалавра до Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
Спеціальності ОС магістра |
Спеціалізація(освітня програма) |
Перелік конкурсних предметів(вступних іспитів, творчих конкурсів) |
Вага результат ів вступних випробувань |
Мінімальна кількі сть балів для допуску до участі в конкурсі |
|
Код |
Назва |
||||
Факультет романо-германських мов |
|
||||
014.021 |
Середня освіта |
Лінгводидактичні стратегії навчання англійської мови, другої мови |
Комплексне Фахове вступне випробування |
1 |
100 |
Мотиваційний лист |
100 |
||||
035.041 |
Філологія |
Германські студії: лінгвістика, літературознавство, перекладознавство |
Комплексне Фахове вступне випробування |
1 |
100 |
Мотиваційний лист |
100 |
||||
035.055 |
Філологія |
Романські студії: лінгвістика, літературознавство, перекладознавство |
Комплексне Фахове вступне випробування |
1 |
100 |
Мотиваційний лист |
100 |
||||
Факультет соціальної та мовної комунікації |
|||||
014.01 |
Середня освіта |
Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова і література) |
Комплексне Фахове вступне випробування |
1 |
100 |
Мотиваційний лист |
100 |
||||
014.01 |
Середня освіта |
Середня освіта (Українська мова і література). Психологія |
Комплексне Фахове вступне випробування |
1 |
100 |
Мотиваційний лист |
100 |
||||
014.021 |
Середня освіта |
Лінгводидактичні стратегії навчання англійської мови, другої мови (українська, російська) |
Комплексне Фахове вступне випробування |
1 |
100 |
Мотиваційний лист |
100 |
||||
014.03 |
Середня освіта |
Середня освіта (Історія). Психологія |
Комплексне Фахове вступне випробування |
1 |
100 |
Мотиваційний лист |
100 |
||||
053 |
Психологія |
Практична психологія |
Комплексне Фахове вступне випробування |
0,5 |
100 |
Мотиваційний лист |
0 |
100 |
|||
Магістерський тест навчальних компетентностей МТНК |
0,5 |
100 |
Додаток 4.1
до Правил прийому до ГІІМ у 2022 році
Перелік конкурсних предметів, з яких вступники можуть подавати сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання 2019-2021 років для вступу на основі повної загальної середньої освіти
до Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
Спеціальності ОС бакалавра |
Спеціалізація (освітня програма) |
Перелік конкурсних предметів (вступних іспитів, творчих конкурсів) |
Вага предметів сертифіка ту ЗНО |
Вага атестатуп ро повну загальну середнюос віту |
Вага бала за особливі успі хи або за успішне закі нчення підго товчих курсі вГПМ |
Мінімальн а кількість балів для до пуску до участів конкурсі |
|
Код |
Назва |
||||||
Факультет романо-германських мов |
|||||||
014.021 |
Середня освіта |
Мова і література (англійська та друга західноєвропейська мова) |
1. Українська мова та література |
0,3 |
0,1 |
|
100 |
2. Іноземна мова |
0,3 |
100 |
|||||
3. Історія України або математика, або біологія, або географія, або фізика, або хімія |
0,3 |
100 |
|||||
014.022 |
Середня освіта |
Мова і література (німецька, англійська) |
1. Українська мова та література |
0,3 |
0,1 |
|
100 |
2. Іноземна мова |
0,3 |
100 |
|||||
3. Історія України або математика, або біологія, або географія, або фізика, або хімія |
0,3 |
100 |
|||||
035.041 |
Філологія |
Філологія (англійська та друга західноєвропейська мова) |
1. Українська мова та література |
0,3 |
0,1 |
|
100 |
2. Іноземна мова |
0,3 |
100 |
|||||
3. Історія України або математика, або біологія, або географія, або фізика, або хімія |
0,3 |
100 |
|||||
Факультет соціальної та мовної комунікації |
|||||||
014.01 |
Середня освіта |
Середня освіта (Українська мова і література). Психологія |
1. Українська мова та література |
о,з |
0,1 |
|
100 |
2. Історія України |
0,3 |
100 |
|||||
3. Математика або іноземна мова, або біологія, або географія, або фізика, або хімія |
0,3 |
100 |
|||||
014.021 |
Середня освіта |
Середня освіта (Англйська мова і література). Інформаційно- комунікаційні технології |
1. Українська мова та література |
0,3 |
0,1 |
|
100 |
2. Іноземна мова |
0,3 |
100 |
|||||
3. Історія України або математика, або біологія, або географія, або фізика, або хімія |
0,3 |
100 |
|||||
014.021 |
Середня освіта |
Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія |
1. Українська мова та література |
0,3 |
0,1 |
|
100 |
2. Іноземна мова |
0,3 |
100 |
|||||
3. Історія України або математика, або біологія, або географія, або фізика, або хімія |
0,3 |
100 |
|||||
014.03 |
Середня освіта |
Середня освіта (Історія). Психологія |
1. Українська мова та література |
0,3 |
0,1 |
|
100 |
2. Історія України |
0,3 |
100 |
|||||
3. Математика або іноземна мова, або біологія, або географія, або фізика, або хімія |
0,3 |
100 |
|||||
035.041 |
Філологія |
Переклад (англійська, німецька або французька мови) |
1. Українська мова та література |
0,3 |
0,1 |
|
100 |
2. Іноземна мова |
0,3 |
100 |
|||||
3. Історія України або математика, або біологія, або географія, або фізика, або хімія |
0,3 |
100 |
|||||
053 |
Психологія |
Практична психологія |
1. Українська мова та література |
0,3 |
0,1 |
|
100 |
2. Математика |
0,3 |
100 |
|||||
3. Історія України або іноземна мова, або біологія, або географія, або фізика, або хімія |
0,3 |
100 |
Додаток 5
до Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2022 році
ТАБЛИЦІ
переведення тестових балів національного мультипредметного тесту, комплексного магістерського тесту, магістерського тесту навчальної компетентності до пікали 100-200
1. Таблиця переведення тестових балів з української мови національного мультипредметного тесту до шкали 100-200
Тестовий бал |
Бал за шкалою 100 200 |
1 |
100 |
2 |
107 |
3 |
113 |
4 |
119 |
5 |
125 |
6 |
128 |
7 |
131 |
8 |
134 |
9 |
136 |
10 |
138 |
11 |
140 |
12 |
142 |
13 |
144 |
14 |
146 |
15 |
147 |
16 |
148 |
17 |
149 |
18 |
150 |
19 |
151 |
20 |
152 |
21 |
153 |
22 |
154 |
23 |
156 |
24 |
158 |
25 |
160 |
26 |
162 |
27 |
164 |
28 |
167 |
29 |
170 |
ЗО |
173 |
31 |
176 |
32 |
180 |
33 |
186 |
34 |
192 |
35 |
200 |
2. Таблиця переведення тестових балів з математики національного мультипредметного тесту до шкали 100-200
Тестовий бал |
Бал за шкалою 100 200 |
1 |
100 |
2 |
110 |
3 |
118 |
4 |
125 |
5 |
128 |
6 |
131 |
7 |
134 |
8 |
136 |
9 |
138 |
10 |
140 |
11 |
142 |
12 |
144 |
13 |
146 |
14 |
148 |
15 |
149 |
16 |
150 |
17 |
151 |
18 |
152 |
19 |
154 |
20 |
156 |
21 |
159 |
22 |
162 |
23 |
165 |
24 |
168 |
25 |
172 |
26 |
176 |
27 |
180 |
28 |
185 |
29 |
192 |
ЗО |
200 |
3. Таблиця переведення тестових балів з історії України національного мультипредметного тесту до шкали 100-200
Тестовий бал |
Бал за шкалою 100-200 |
1 |
100 |
2 |
107 |
3 |
113 |
4 |
119 |
5 |
125 |
6 |
128 |
7 |
131 |
8 |
134 |
9 |
136 |
10 |
138 |
11 |
140 |
12 |
142 |
13 |
144 |
14 |
146 |
15 |
147 |
16 |
148 |
17 |
149 |
18 |
150 |
19 |
151 |
20 |
152 |
21 |
153 |
22 |
154 |
23 |
156 |
24 |
158 |
25 |
160 |
26 |
162 |
27 |
164 |
28 |
167 |
29 |
170 |
ЗО |
173 |
31 |
176 |
32 |
180 |
33 |
186 |
34 |
192 |
35 |
200 |
4. Таблиця переведення тестових балів з права магістерського комплексного тесту до шкали 100-200
Тестовий бал |
Бал за шкалою 100-200 |
1 |
100 |
2 |
105 |
3 |
110 |
4 |
114 |
5 |
118 |
6 |
122 |
7 |
125 |
8 |
128 |
9 |
131 |
10 |
133 |
11 |
135 |
12 |
137 |
13 |
138 |
14 |
139 |
15 |
140 |
16 |
141 |
17 |
142 |
18 |
143 |
19 |
144 |
20 |
145 |
21 |
146 |
22 |
147 |
23 |
148 |
24 |
149 |
25 |
150 |
26 |
151 |
27 |
152 |
28 |
153 |
29 |
154 |
ЗО |
155 |
31 |
156 |
32 |
157 |
33 |
158 |
34 |
159 |
35 |
160 |
36 |
161 |
37 |
162 |
38 |
164 |
39 |
166 |
40 |
168 |
41 |
170 |
42 |
172 |
43 |
174 |
44 |
176 |
45 |
179 |
46 |
182 |
47 |
186 |
48 |
190 |
49 |
195 |
50 |
200 |
5. Таблиця переведення тестових балів з іноземної мови магістерського комплексного тесту до шкали 100-200
Тестовий бал |
Бал за шкалою 100 200 |
1 |
100 |
2 |
110 |
3 |
118 |
4 |
125 |
5 |
129 |
6 |
132 |
7 |
135 |
8 |
138 |
9 |
140 |
10 |
142 |
11 |
144 |
12 |
146 |
13 |
148 |
14 |
149 |
15 |
150 |
16 |
151 |
17 |
152 |
18 |
153 |
19 |
154 |
20 |
156 |
21 |
158 |
22 |
161 |
23 |
164 |
24 |
168 |
25 |
172 |
26 |
176 |
27 |
180 |
28 |
185 |
29 |
192 |
ЗО |
200 |
6. Таблиця переведення тестових балів магістерського тесту навчальної компетентності до шкали 100-200
Тестовий бал |
Бал за шкалою 100 200 |
1 |
100 |
2 |
108 |
3 |
115 |
4 |
120 |
5 |
125 |
6 |
129 |
7 |
132 |
8 |
135 |
9 |
138 |
10 |
140 |
11 |
142 |
12 |
144 |
13 |
146 |
14 |
147 |
15 |
148 |
16 |
149 |
17 |
150 |
18 |
151 |
19 |
152 |
20 |
153 |
21 |
155 |
22 |
157 |
23 |
159 |
24 |
162 |
25 |
165 |
26 |
168 |
27 |
171 |
28 |
175 |
29 |
179 |
ЗО |
183 |
31 |
188 |
32 |
194 |
33 |
200 |
Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2022 році